کیخا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امیدواریم در سایه حضور مسئولان از رنج مردم سیستان و بلوچستان کاسته شود

نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم در سایه حضور و پشتیبانی مسئولان در مناطق سیل زده از رنج‌های مردم کاسته شود.

حضور مسئولین در سیستان و بلوچستان دست و پاگیر استاحمدعلی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و نماینده مردم سیستان و بلوچستان، زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان استانی پهناور است و پراکندگی سکونتگاه اجتماعی در این منطقه بسیار زیاد است.

او افزود: در برخی از مناطق حجم بارش‌ها ۴، ۵ برابر میانگین سایانه بوده است و آب جاری شده برخی باغات و زمین‌های کشاورزی را از بین برده است.

کیخا با اشاره به حضور مسئولان در پی جاری شدن سیل در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با تجربه‌ای که از سیل قبلی داریم، در این شرایط حضور مسئولان هم خوب است و هم دست و پاگیر می‌شود؛ زیرا مسئولان محلی باید در خدمت آنها باشند که این موضوع کمک رسانی را سخت می‌کند.

نماینده سیستان و بلوچستان و زابل ادامه داد: از طرفی دیگر حضور مسئولان در سیستان و بلوچستان منافعی هم دارد، زیرا این استان با مشکلات مختلفی مواجه است و که مسئولان با حضور در منطقه با این مشکلات آشنا شده و دستورات لازم را برای خدمات رسانی می‌دهند.


بیشتر بخوانید: کدخدایی: نمایندگان رد‌صلاحیت شده با اعضای شورای نگهبان ملاقات می‌کنند 


او با بیان اینکه شخص مقام معظم رهبری در سیل امسال ورود کرده‌اند، گفت: تا همین لحظه هم حضور مسئولان دولتی و ارشد نظام در منطقه خوب بوده است و ما امیدواریم در سایه این حضور و پشتیبانی هرچه سریع تر از رنج‌های مردم کاسته شود؛ بر اساس اطلاعاتی که به بنده رسیده وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی دستورات خوبی را داده‌اند و شنیدم معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی هم مکلف شده است، وزیر نیرو هم از ساعات اولیه در منطقه حضور داشته‌اند، ما هم در فرصت مناسبی در منطقه حضور پیدا می‌کنیم تا ببینیم نتیجه تصمیمات اتخاذ شده و عملکرد مسئولان مربوطه ما به کجا رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار