ممنوع شدن ورود خودرو به ساحل سورو در نوروز ۹۹

معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس گفت: ورود خودرو به ساحل سورو بندرعباس در تعطیلات نوروز ۹۹ ممنوع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، اسماعیل موحدی‌نژاد معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس گفت: ورود خودرو به ساحل سورو بندرعباس در تعطیلات نوروز ۹۹ ممنوع خواهد بود.

موحدی نژاد در جلسه ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی شهرداری بندرعباس افزود: طرح ایجاد سه پارکینگ به منظور استفاده شهروندان و مسافران نوروزی در نزدیکی این ساحل در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به جلوگیری از فعالیت دستفروشان خصوصا در ساحل سورو، گفت: متاسفانه فعالیت دستفروشان علاوه بر ایجاد هرج و مرج، باعث ورود حجم زیادی از زباله به شهر و خصوصا ساحل و دریا می‌شود.

معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه آماده سازی بوستان‌ها نیز برای اسکان مهمانان نوروزی در دستور کار قرار دارد، افزود: روشنایی بوستان‌ها، معابر و همچنین افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی از جمله موضوعاتی است که باید به سرعت پیگیری شود.

اسماعیل موحدی نژاد گفت: علاوه بر بوستان‌های اصلی محل اسکان، سه پارک دیگر نیز در حالت آماده‌باش برای اسکان در نظر گرفته می‌شود.

او از تداوم فعالیت تیم‌های نجات و غریق ساحلی خبر داد و گفت: اجرای جشنواره‌ای به منظور آشنایی با شهر‌های مختلف استان با عنوان نوروزگاه هرمزگان از فعالیت‌های قابل توجه در حوزه فرهنگی است.

موحدی‌نژاد با اشاره به کنترل ماشین‌های حامل میوه، نسبت به جمع‌آوری متکدیان و معتادین نیز تاکید کرد.

معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس گفت: امسال نیز مانند سال قبل، در بوستان ورزش از اسکان و نصب هرگونه چادر به منظور بهره‌مندی بیشتر شهروندان، جلوگیری می‌شود و علاوه بر آن، پیشنهاد عدم اسکان در یک بوستان دیگر نیز در حال بررسی است.

موحدی نژاد نسبت به آماده‌باش کامل ماشین‌آلات برای فعالیت در وضعیت بحرانی ناشی از وقوع طوفان و بارندگی احتمالی نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.