ضرب و شتم پزشک چینی توسط همراهان بیمار در بیمارستان

همراهان بیمار با ضرب و شتم پزشک یک بیمارستان در چین او را به شدت مجروح کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله همراهان بیمار به یک پزشک چینی به سوژه رسانه‌ها در این کشور تبدیل شد. دکتر " تائو یونگ"، که یک چشم پزشک در بیمارستان چائویانگ پکن است روز دوشنبه  در داخل بیمارستان  و در محل کار خود مورد حمله قرار گرفت. در این حمله این پزشک از ناحیه پشت سر و بازو دچار جراحت شدید شد.  

در این حادثه چند پزشک دیگر نیز که به کمک همکار خود آمده بودند دچار جراحت شدند. گفته می‌شود یک زن نیز که کودکش را برای درمان به بیمارستان آورده بود دچار جراحت شده است.

در ویدئویی که از داخل بیمارستان و محل حادثه تهیه شده قطرات خونی را که روی کف بیمارستان پس از جراحت شدید پزشک ریخته شده نشان می‌دهد. در حالی که هنوز انگیزه افراد مهاجم به این پزشک و همکارانش هنوز مشخص نشده است، اما گفته می‌شود که مهاجمان از اقوام و همراهان یک بیمار بوده‌اند که او پیشتر در این بیمارستان توسط دکتر یونگ مورد معالجه قرار گرفته بود.  

این نخستین بار نیست که چنین حملاتی از سوی همراهان بیمار در بیمارستان‌های چین رخ می‌دهد. ماه گذشته بود که یک پزشک پکنی توسط همراه خشمگین بیمار کشته شد. مهاجم که از درمان مادر ۹۵ ساله اش توسط پزشک معالج شاکی بود به او حمله‌ور شد و مرگ وی را رقم زد. مرد مهاجم در دادگاه به مرگ محکوم شد.

گفتنی است؛ حملات به پزشکان در چین موجب شد تا در سال ۲۰۱۳ دو بیمارستان در شهر شانگ‌های کلاس‌های آموزش دفاع شخصی برای پرسنل خود برگزار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
ناشناس
۰۳:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
پزشک بی تفاوت بجان بیمار ووقت بیمار باید برکنار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
دیوانه بوده
آخرین اخبار