کشف مرغ قاچاق ، مواد محترقه در استان همدان

فرمانده انتظامی شهرستان بهار، از کشف ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

کشف مرغ قاچاق ، مواد محترقه در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

او با اشاره به این که ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از برنامه ریزی‌های گسترده و منسجم پلیس برای مقابله با قاچاق خبر داد و افزود: با توجه به موقعیت و شرایط جغرافیایی این شهرستان، موضوع برخورد با قاچاق فرآورده‌های دامی و طیور با جدیت تمام پیگیری می‌شود و از شهروندان نیز خواست تا هرگونه موارد مشابه و مظنون و مشکوک به تردد کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳۴۵ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه در اسدآباد

فرمانده انتظامی استان، از کشف ۳۴۵ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه در شهرستان "اسدآباد"، خبر داد.

سردار کامرانی صالح، در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر انتقال مواد محترقه با یک دستگاه خودرو ام وی ام از سمت استان‌های غربی به مرکز کشور از طریق محور‌های مواصلاتی شهرستان اسداباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های دقیق، عصر روز گذشته ماموران پلیس اطلاعات و یگان امداد شهرستان اسدآباد با گشت زنی در محور اصلی، در چهار راه شهدای انتظامی شهرستان مستقر شده و به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند که خودرو مذکور شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۳۴۵ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه کشف، راننده دستگیر و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

کشف لامپ‌های قاچاق، در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان، از کشف ۶ هزار و ۷۰۰ عدد لامپ هالوژن قاچاق و فاقد مجوز در این استان خبر داد.

 سرهنگ رضا زارعی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های اصلی و فرعی منتهی به استان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در چهار راه بابک شهر همدان، به ۳ دستگاه خودرو سواری سمند، پژو و وانت مزدا را که در حال حرکت به سمت همدان بودند مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

در بازرسی از این خودروها، ۶ هزار و ۷۰۰ عدد لامپ هالوژن LED قاچاق و فاقد مجوز در بسته بندی تقلبی کشف و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی همدان تحت رسیدگی می‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به این که ارزش کالا‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند

انتهای پیام/ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.