فعالیت ۵۶ حزب و تشکل سیاسی در البرز

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: ۵۶ حزب و تشکل سیاسی در البرز مجوز فعالیت از کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب دارند که نشان از پویایی و تحرک در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مراد یگانه ، مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز گفت: ۵۶ حزب و تشکل سیاسی در استان البرز مجوز فعالیت از کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب دارند که این آمار خوبی است و نشان از پویایی و تحرک استان در این حوزه است.

او در ادامه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات استان ارائه داد و گفت: تا کنون ۱۳ جلسه ستاد انتخابات استان تشکیل شده است.

یگانه افزود: همچنین مراحل تایید و رد صلاحیت ها در جریان است و ۲ مرحله را پشت سر گذاشتیم که یکی از آنها هیات های اجرایی بود و دیگری هیات های نظارت و هیات مرکزی نظارت و مرحله سوم و نهایی که شورای نگهبان است باقی مانده که مهلت آن تا پایان روز ۱۱ بهمن ۹۸ است .

یگانه افزود :  اعلام قطعی اسامی نامزدها به مراکز حوزه های انتخابیه توسط وزارت کشور  ،۲۲ بهمن قطعی می شود و    از ۲۳ بهمن ماه ۹۸ انتشار آگهی اسامی نامزدهای صورت می گیرد.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: تشکل سیاسی ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.