مرتضایی: سن ایچ، تیمی سخت کوش و پر تلاش است

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: سن ایچ ساوه بازیکنان جوان و با استعدادی دارد و تیمی سخت کوش و پر تلاش است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد درباره بازی امروز تیمش برابر سن ایچ ساوه در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: بازی با سن ایچ ساوه همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته است. خدا را شکر تیم ما موفق شد در بازی گذشته این تیم را شکست دهد و به همین دلیل با روحیه بسیار خوب پا به دیدار سوم که امروز برگزار می‌شود، خواهیم گذاشت.


بیشتر بخوانید: دبیر سازمان لیگ فوتسال به ساری سفر کرد


سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد همچنین درباره تیم سن ایچ هم گفت: آن‌ها تیمی بسیار سخت کوش و پرتلاش هستند که در ترکیب این تیم بازیکنان جوان و بسیار با استعداد حضور دارند. همچنین جواد اصغری مقدم سرمربی این تیم هم موفق شده در این فصل نتایج بسیار خوبی را کسب کند. امیدوارم بازیکنانم بتوانند امروز بهترین عملکرد را داشته باشند و با پیروزی در برابر سن ایچ بتوانیم حضورمان را در جمع ۴ تیم پایانی پلی آف قطعی کنیم.

او افزود: با توجه به آن که ۲ دیدار بسیار پر فشار برابر سن ایچ انجام دادیم، در حال ریکاوری بازیکنان برای بازی امروز هستیم و امیدوارم در نهایت بتوانیم با حمایت‌های هوادرانمان و همچنین درایت بازیکنان با تجربه؛ پیروز این مسابقه باشیم.

دیدار فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه در دور سوم از رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. پیش از این هر ۲ تیم موفق شدند یک پیروزی در برابر هم کسب کنند و امروز در آخرین دیدار به مصاف هم می‌روند تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی پلی آف مشخص شود.


بیشتر بخوانید: لک: با شناخت کامل به مصاف ستارگان ورامین رفتیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار