ثبت بیش از ۲ هزار دستگاه وانت و تاکسی در سامانه کارت هوشمند

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری استان کردستان از نام نویسی بیش از ۲ هزار دستگاه وانت و تاکسی برای دریافت سهمیه سوخت در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید عبدالرحمن حسینی معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ راننده و صاحب انواع وانت‌بار‌ها و تاکسی‌های عمومی بین شهری در این استان برای دریافت سهمیه سوخت خود به صورت پیمایشی در سامانه کارت هوشمند ثبت‌نام کرده‌اند.

او افزود: حدود ۲ هزار و ۵۰ نفر از این ثبت نام کنندگان رانندگان و صاحبان وانت‌بار‌ها هستند و ۷۵۰ نفر نیز شامل رانندگان و صاحبان تاکسی‌های پلاک عمومی بین شهری هستند.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری استان کردستان با بیان اینکه احتمال می‌رود روند ثبت نام تا آخر بهمن ماه جاری نیز ادامه داشته باشد، گفت: رانندگان می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری نسبت به ثبت نام خود برای دریافت سوخت پیمایشی از طریق سامانه در نظر گرفته شده، اقدام کنند.

حسینی تاکید کرد: ثبت نام حضوری در دفاتر انجمن‌های صنفی رانندگان، ادارات راهداری، حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و نام‌نویسی غیر حضوری نیز در قسمت خدمات غیر حضوری پرتال سامانه کارت هوشمند به آدرس www.smartcard.rmto.ir انجام می‌گیرد.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل هر گونه فعالیت در زمینه حمل و نقل کالا و خدمات برون شهری منوط به استفاده از اسناد حمل است.

گفتنی است؛ تخصیص سهمیه سوخت به وانت بار‌ها و تاکسی‌های پلاک عمومی بین شهری بر اساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.