«ایران» گام دوم کسانی بود که پروژه‌های اشغال سوریه و عراق را طراحی کرده بودند

اولین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کسانی که پروژه‌های اشغال سوریه و عراق را طراحی کرده بودند یقینا گام دوم آن‌ها اجرایی کردن اهداف‌شان برای ایران بود، گفت: اگر ما امروز به کشور‌های منطقه نظیر سوریه و عراق یا لبنان و یمن و افغانستان به صورت غیرمستقیم و مستشاری کمک می‌کنیم، این کار جزئی از امنیت ملی ما محسوب می‌‎شود.

«ایران» گام دوم کسانی بود که پروژه‌های اشغال سوریه و عراق را طراحی کرده بودندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «جواد منصوری»، با بیان اینکه یکی از مباحث مهمی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شد، موضوع امنیت ملی ما و تهدیداتی بود که علیه ما در منطقه توسط برخی کشور‌های مرتجع و برخی قدرت‌های بزرگ به وجود آمد، اظهار کرد: امنیت یک امر تفکیک شدنی و مرزبندی شده به طور کامل نیست بلکه یک امر یکپارچه است.

وی با بیان اینکه امروز اگر در نقطه‌ای اتفاقی بیفتد، آثار و پیامد‌های آن اتفاق با توجه به پیوستگی جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی، به اطراف خودش منتقل می‌شود، گفت: متاسفانه این مسئله برای مردم ما طی سالیان گذشته به خوبی روشن نشده است.

اولین فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز اگر ما در مرز‌های سوریه و عراق نباشیم، قطعا آثار و تبعات منفی فراوانی از جمله در حوزه امنیت را در کشور شاهد خواهیم بود.

منصوری با بیان اینکه کسانی که پروژه‌های اشغال سوریه و عراق را طراحی کرده بودند یقینا گام دوم آن‌ها اجرایی کردن اهداف‌شان برای ایران بود، گفت: اگر ما امروز به کشور‌های منطقه نظیر سوریه و عراق یا لبنان و یمن و افغانستان به صورت غیرمستقیم و مستشاری کمک می‌کنیم، این کار جزئی از امنیت ملی ما محسوب می‌‎شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار