بهره برداری از ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک انار در آینده نزدیک

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ضمن بازدید از ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک انار از افتتاح آن در آینده نزدیک خبر داد.

بهره برداری از ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک انار در آینده نزدیکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس ملکی سرپرست اداره کل ثبت اسناد واملاک استان کرمان به همراه احمد انارکی محمدی نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از آخرین وضعیت ساختمان در دست احداث اداره ثبت شهرستان انار از افتتاح ساختمان مذکور در آینده نزدیک خبر داد.

ملکی افزود: با افتتاح این ساختمان شرایط نگهداری اسناد مالکیت مردم و دولت بهبود می‌یابد و خطراتی همچون سیل، زلزله و آتش سوزی کمتر این اسناد را تهدید می‌کند.

او گفت: ساختمان در دست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انار در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و با مساحت ۷۰۰ مترمربع در بازه زمانی ۸ ماهه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

انارکی محمدی نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: اداره ثبت اسناد و املاک انار از بدو تاسیس در سال ۱۳۸۳ در ساختمان‌های استیجاری متعددی مستقر بوده است که با افتتاح آن روند خدمت رسانی به مردم تسهیل می‌یابد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار