مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

ایجاد بیش از ۲ هزار شغل برای زنان مددجو

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۸۲۲ شغل برای زنان تحت حمایت کمیته امداد فارس با اعتبار ۸۲۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با تاکید بر اهمیت توانمندسازی زنان، خصوصا زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: موضوعاتی همچون مشاغل خانگی، صنایع دستی و تسهیلات کارآفرینی زنان به همراه هرگونه اقدام سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که منجر به توانمندی آنان شود؛ مسلما توسعه جامعه زنان را به همراه خواهد داشت.

او افزود: از ابتدای سال تاکنون ۸۲۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان خواهر تحت حمایت استان تخصیص یافته است که از این میزان، ۱۲۰ میلیارد ریال از محل منابع امدادی و ۷۰۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

بذرافشان با اشاره به ۲ هزار و ۸۲۲ شغل ایجاد شده برای زنان تحت حمایت استان، یادآور شد: از این تعداد، تعداد یک هزار و ۷۰۷ طرح روستایی و یک هزار و ۱۱۵ طرح شهری برای ۳ هزار و ۳۸۶ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل امداد فارس در خصوص نوع مشاغل ایجاد شده در مدت زمان مذکور گفت: یک هزار و ۲۰۲ طرح در مشاغل خدماتی، ۷۹۳ مورد دامپروری، ۱۱۱ مورد صنایع‌دستی و ۳۲۸ مورد کشاورزی، ۳۰۶ مورد فرش و گلیم بافی و ۸۲ مورد پرورش طیور ایجاد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار