نتیجه بنچمارک گوشی شیائومی Redmi K30 Pro منتشر شد

با انتشار نتیجه بنچمارک گوشی Redmi K30 Pro اطلاعات تازه‌ای از مشخصات این دستگاه به دست ما رسیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی یکی از پرطرفدارترین شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌همراه است که بسیاری از کاربران دنیای فناوری نام آن را شنیده‌اند. این شرکت با استراتژی اکثر شرکت‌های چینی پیش رفته و تاکنون نتیجه بسیار خوبی گرفته است. این استراتژی بر اساس قیمت مناسب و امکانات خوب است. مدتی است که خبرهایی درباره گوشی جدید این شرکت، ردمی K30 پرو، در فضای مجازی منتشر می‌شود.

همانطور که می‌دانید گوشی پرقدرت ردمی K30 پرو در راه است این مدل از پردازنده جدید کوالکام Snapdragon 865 استفاده می‌کند.

اطلاعات به دست آمده از ردمی K30 پرو

گوشی ردمی K30 پرو به تازگی با تراشه Snapdragon 865 خود در Geekbench 5.1 مورد آزمایش قرار گرفته است. بر اساس مشخصات درون بنچمارک متوجه می‌شویم که تراشه این گوشی با یک رم ۸ گیگابایتی همراه است. از اطلاعات به دست آمده از نتیجه این بنچمارک می‌توان فهمید که پیشرفت خوبی در این گوشی صورت گرفته است، زیرا ردمی K30 پرو موفق به ثبت امتیاز ۹۰۰ در بخش تک هسته‌ای و امتیاز ۳۳۰۰ در بخش چند هسته‌ای شده است. این ارقام به معنای یک پیشرفت بسیار خوب نسبت به تراشه Snapdragon 855 که توانست در آزمایش بنچمارک در بخش‌های تک و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۵۰۰ و ۲۲۰۰ شود. درضمن به صورت طبیعی هم این دستگاه باید از اندروید ۱۰ استفاده کند که همین طور نیز هست.

در ادامه نتیجه بنچمارک شیائومی ردمی K30 پرو را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر رسمی از پرچمدار شیائومی Mi 10 منتشر شد


نتیجه بنچمارک Redmi K30 Pro منتشر شد

گوشی‌های تازه نفس شیائومی و ردمی

شیائومی و ردمی گوشی‌های زیادی در راه دارند که از تراشه Snapdragon 865 استفاده می‌کند. از طرفی K30 پرو تازه نفس به زودی از راه می‌رسد و پس از آن Poco F2 قرار دارد. البته پس از این دو گوشی نیز شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو هستند که به زودی رونمایی می‌شوند. این نشان می‌دهد شیائومی و ردمی در حال کار کردن هر چه بیشتر روی فناوری‌های جدید خود مخصوصا بخش پردازنده هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.