علی‌نژاد: ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری تا سال آینده افتتاح می‌شود

سرپرست معاونت حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: با توجه به تامین اعتبار ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری تا سال آینده افتتاح می‌شود.

علی‌نژاد: ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری تا یک سال آینده افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره پروژه ساخت ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: فدراسیون دوچرخه سواری از چند سال قبل قصد داشت تا سیستم اداری خود را به مجموعه ورزشی آزادی منتقل کند. ساختمانی در خیابان ورزنده و مجموعه ورزشی شیرودی وجود داشت که با مجوزی که از مجمع و وزارت ورزش داشتند، آن ساختمان را فروختند.

علی‌نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه منابع مالی برای این طرح پیش بینی شده است، هیچ مشکل و نگرانی از این بابت وجود ندارد.


 بیشتر بخوانید: مجمع سالانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار می‌شود


او در خصوص مصدومیت‌های زیادی که در پیست سیمانی فدراسیون دوچرخه سواری رخ داده است، بیان کرد: اعتقاد نداریم که مصدومیت‌ها در این پیست زیاد و در حد کشته دادن باشد. تنها مشکل این است که مسابقات در پیست چوبی برگزار می‌شود. امنیت این پیست مشکل خاصی ندارد. فعلا  در پیست سیمانی تمرین  می‌کنیم. در ساری یک پیست در دست احداث است و یکی از طرح‌های اولویت دار وزارت ورزش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار