علی نژاد: همه مسابقات به نام سردار سلیمانی برگزار می‌شود

سرپرست معاون ورزش توسعه قهرمانی گفت: آرمان‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی هیچگاه از بین نمی‌رود و پرچم آزادی خواهی پایین نمی‌آید.

علی نژاد: همه مسابقات به نام سردار سلیمانی برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد سرپرست معاون ورزش توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره مراسم تجدید میثاق با شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: روسای فدراسیون‌های ورزشی، هیئت‌های ورزشی استان‌ها، مجموعه کمیته ملی المپیک و قهرمانان امروز برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی در وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند. آرمان‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی هیچگاه از بین نمی‌رود و پرچم آزادی خواهی پایین نمی‌آید. ورزش کشورمان با برگزاری چنین مراسمی نشان داد که در مسیر انقلاب قرار دارد. دشمن به اشتباه فکر می‌کند که نبود قاسم سلیمانی باعث می‌شود که  راه انقلاب ادامه پیدا نکند.  

او ادامه داد: ما خیلی ناراحت، سوگوار و مصیبت زده هستیم، اما انگیزه ما برای ادامه راه سپهبد سلیمانی بیشتر شده است. مطمئن هستم خون این بزرگوار و همرزمانش پایمال نخواهد شد و باعث می‌شود پای آمریکا از منطقه قطع شود.

علی نژاد درباره پیامش به استکبار جهانی گفت: آن‌ها بار‌ها ما را آزمودند و شهادت سپهبد سلیمانی آزمایش دیگری بود. ملت ما هر بار با صلابت‌تر و گام‌ها مستحکم‌تر  شده است و اتفاقا در این مواقع وحدت ملی ما بیشتر شده است. مراسم باشکوه تشیع سپهبد سلیمانی در اهواز امروز برگزار شد و فردا هم روز به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود. مردم پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و افتخار به سردار سلیمانی می‌کنند که امنیت و آرامش را برایشان ایجاد کرده است. علاوه بر این کل منطقه آرامش خود را مدیون سردار سلیمانی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات به نام سردار سلیمانی دارند، گفت: این بزرگوار در زمان حیاتش آنقدر عزیز بود که خیلی از رویداد‌ها به نام او برگزار می‌شد و به طور حتم  تا پایان سال عمده مسابقات به نام این بزرگوار برگزار  می‌شود.


  بیشتر بخوانید: علی نژاد: سردار سلیمانی نماد مقاومت و شجاعت بود


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار