علی نژاد: سردار سلیمانی نماد مقاومت و شجاعت بود

سرپرست معاون ورزش توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سردار سلیمانی نماد مقاومت، شجاعت و بصیرت بود.  

مهدی علی نژاد سرپرست معاون ورزش توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار بزرگوار اسلام قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت، ولی امر، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. این سردار مقاومت از عمق و ژرفای ایمان و دلی پر از شجاعت و توانمندی برخودار بود و همیشه نگاه نافذش الهام بخش مردم ایران و  اسوه‌ای برای مقاومت در  ایران و منطقه بود. سردار سلیمانی نماد مقاومت، شجاعت و بصیرت بود.  

او ادامه داد: امنیت در ایران را  مدیون سردار سلیمانی و همرزمان او هستیم. همچنین  سردار شهید سلیمانی بساط داعش را در منطقه جمع کرد به همین علت همه دنیا مدیون او هستند. به هر حال ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اشتباه احمقانه‌ای کرد و مردم ایران و منطقه از خون سردار سلیمانی نمی‌گذرند و انتقام سختی خواهند گرفت.  

علی نژاد بیان کرد: جامعه ورزش از شهادت سردار سلیمانی ناراحت هستند، چرا که تعدادی از شهدای حرم از ورزشکاران بودند. همچنین ورزشکاران در فضای مجازی احساسات عمیق خود را به خاطر این اتفاق ناگوار ابراز کردند. به هر حال تاریخ ایران نام سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد.  


بیشتر بخوانید: واکنش جامعه ورزش در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار