نوری: آقای موسوی! من نیم ساعت در استقلال بازی کردم، شما چطور؟

پیشکسوت استقلال گفت: ۶ سال برای استقلال بازی کردم، اما هیچ وقت به فکر سوء استفاده از نام و اعتبار این تیم نبودم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری، درباره صحبت‌های عبدالرضا موسوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال علیه خودش اظهار کرد: آقای موسوی! اگر اطلاعات کافی ندارید، باید به شما بگم که بنده ۶ سال سابقه حضور در استقلال دارم. این ۶ سال به‌کنار، اصلا من نیم ساعت در استقلال بازی کردم، اما شما چه کار کردید؟ شما چه کاره هستید؟ اگر حکم دارید نشان دهید تا ما هم ببینیم. آمدید کمک مالی کنید، باید در خفا انجام دهید نه اینکه بابت هر پولی که خرج می‌کنید، رسانه‌ها باخبر شوند که موسوی فلان قدر به استقلال کمک کرد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: آقای موسوی! اگر پول زیادی دارید به فقرا کمک کنید. به استقلال آمدی تا از کنار این باشگاه، خودت را نشان دهی. برای رضای خدا که به استقلال کمک نمی‌کنی، شما هنوز حکمی نگرفته‌اید، اما در حال حاشیه سازی برای تیم هستید.


بیشتر بخوانید: درد و دل پیشکسوتان استقلال با خلیل‌زاده


نوری در پایان گفت: من از خانواده استقلال هستم. ۶ سال از عمر من در این تیم گذشت، اما هیچ وقت به فکر سوء استفاده از نام و اعتبار این تیم نبودم. متاسفانه در حال حاضر بعضی افراد به خاطر داشتن شرایط مالی خوب، می‌خواهند از کنار استقلال سود کنند.

پیش از این محمد نوری اعلام کرده بود موسوی با وجود اینکه هنوز حکمی نگرفته بار‌ها مصاحبه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
# حسین هدایتی = کلاهبردار و اختلاسگر بزرگ نظام بانکی علی الخصوص بانک سرمایه ، بزرگترین حامی پرسپولیس بودند. اما حالاکجا هستند؟
آخرین اخبار