اخبار حوادث در ۲ بهمن ۹۸؛

کشف ۳۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در بندر دیلم/ شناسایی ۱۰۱ باند سرقت در بوشهر

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 ۳۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در دیلم کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با توقیف یک دستگاه سواری رانا، ۳۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور دیلم – خوزستان به یک دستگاه خودرو سواری رانا مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با بیان اینکه در این زمینه دو متهم دستگیر شد، بیان کرد: قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را از استان همجوار تهیه کرده بودند و قصد داشتند به خوزستان منتقل کنند.

کشف موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز در دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی نظریه افزود: در پی اخبار به دست آمده مبنی بر بارگیری یک عدد موتورسیکلت قاچاق از شهرستان‌های همجوار، بلافاصله ماموران با اجرای ایست و بازرسی در محور‌های خروجی شهر دوراهک خودرو یاد شده را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق که به صورت غیر مجاز وارد کشور شده بود توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر، ارزش این موتورسیکلت را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: یک متهم نیز در این زمینه دستگیر شد.

شناسایی ۱۰۱ باند مجرمانه سرقت در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: ۱۰۱ باند مجرمانه فعال در ارتکاب سرقت‌ها در ۱۰ ماه امسال متلاشی شد.

سرهنگ سهرابی افزود: تلاش همکاران ما منجر به دستگیری ۲۳۵ سارق، ۱۴۷ خریدار اموال مسروقه و کشف ۱۲۶۰ فقره انواع جرایم سرقت و تعداد زیادی اموال مسروقه در این مدت شد.

او عنوان کرد: کاهش ۴۵ درصدی سرقت مسلحانه، کاهش ۳۳ درصدی سرقت محموله، کاهش ۳۷ درصدی سرقت قاپ زنی، کاهش و مهار صد درصدی سرقت جیب بری، کاهش ۳۵ درصدی سرقت به روش کش روزنی و منفی بودن آمار وقوع سرقت بانک و سرقت از مغازه‌های طلافروشی از اقدام‌های شاخص استان در ۱۰ ماه امسال بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با تشکر از مردم برای کمک به تامین امنیت تاکید کرد: اگر شهروندان توصیه‌های پلیس را رعایت کنند، سرقت منزل، سرقت احشام، سرقت قطعات خودرو، سرقت لوازم داخل خودرو، سرقت گوشی همراه و سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، کاهش خواهد یافت.

سهرابی بیان کرد: برای پیشگیری از سرقت موارد ایمنی نظیر رها نکردن منزل خالی از سکنه، خودداری از نگهداری طلاجات در منزل و انتقال به صندوق امانات بانک ها، نصب دوربین‌های مدار بسته در اماکن تجاری و خصوصی، رها نکردن وسیله نقلیه در معابر و خیابان ها، خودداری از نگهداری اموال با ارزش و اوراق بهادار در داخل خودرو و مراقبت بیشتر دامداران از احشام خود در شب‌ها با تقویت حفاظت از محل نگهداری احشام و مراقبت نوبتی باید صورت گیرد.

واژگونی موتورسیکلت، باعث مرگ موتورسوار شد

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: موتورسوار بوشهری که به شدت مجروح شده بود در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ قدرت اله کشکولی افزود: موتورسواری که بر اثر واژگونی موتورسیکلت به شدت مجروح شده بود، به بیمارستان خلیج فارس منتقل شد، اما به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

او بیان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راهور علت وقوع این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئن بوده است.

  رئیس پلیس راهور استان بوشهر از رانندگان خواست، با سرعت مطمئن و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع این گونه حوادث جاده‌ای نباشیم.

کشف روغن موتور قاچاق در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از کشف هزار و ۷۶۴ قوطی روغن موتور قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از یک انبار در یکی از محله‌های شهر بوشهر هزار و ۷۶۴ قوطی روغن موتور و ۲۰۰ کیسه کود کشاورزی قاچاق کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری متصدی انبار بیان کرد: در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس، ارزش کالا‌های کشف شده حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.