دوربین‌های مداربسته راز ناپدید شدن مرد ۷۳ ساله را فاش کرد

پیرمرد ۷۳ ساله که به چاه ۲۰ متری سقوط کرده بود، پس از چهار روز به طور معجزه آسایی نجات پیدا کرد.

دوربین‌های مداربسته راز ناپدید شدن مرد ۷۳ ساله را فاش کردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرمرد ۷۳ ساله که به چاه ۲۰ متری سقوط کرده بود، پس از چهار روز به طور معجزه آسایی نجات پیدا کرد. پیگیری خانواده این پیرمرد با بررسی دوربین‌های مداربسته کارخانه‌ای محل ناپدید شدن پیرمرد را نشان داد.

غیبت پیرمرد طولانی شده بود. تا به حال نشده بود بی‌خبر مدت زیادی بیرون از خانه باشد. پسرش و دیگر اعضای خانواده همه جا را به دنبال او گشتند، اما کسی او را ندیده بود. به بیمارستان‌ها و کلانتری هم سر زدند، اما نتوانستند ردی از پدر پیدا کنند، به همین خاطر خودشان دست به کار شدند تا با کارآگاه بازی سرنوشت مبهم پدرش را مشخص کند.

پسر پیرمرد، مسیر اطراف خانه را جست‌وجو کرد و سراغ هر جایی که دوربین داشت می‌رفت تا شاید با بازبینی دوربین آنجا بتواند ردی از پدر پیرش پیدا کند، هر روز که می‌گذشت امیدش برای یافتن پدر کمرنگ‌تر می‌شد، اما سرانجام توانست با بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته کارخانه‌ای، ردی از پدرش پیدا کند.

پیرمرد در فیلم دوربین در حال حرکت به سمت زمینی خاکی دیده می‌شود. دوربین‌های بعد از این زمین، تصویری از او ثبت نکرده بودند. به همین خاطر احتمال این‌که حادثه‌ای برای پیرمرد در زمین کشاورزی پیش آمده باشد قوت گرفت.

جست‌وجو در آن منطقه آغاز شد و یکی از کارگر‌های کارخانه صدای ناله‌های خفیف پیرمرد را از عمق چاهی شنید. مشخص شد، او به داخل چاه سقوط کرده است.

در ادامه آن‌ها در تماس با آتش‌نشانی شهرستان پردیس درخواست کمک کردند و تیمی از امدادگران ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه دوشنبه در محل چاه در منطقه کمرد پردیس حاضر شدند.

رئیس اداره آتش‌نشانی پردیس درباره این عملیات گفت: پیرمرد ۷۳ ساله داخل چاهی به عمق ۲۰ متر سقوط کرده و چهار روز در این چاه گرفتار شده بود. آتش‌نشانان در اطراف چاه کارگاهی برپا کرده و پس از ورود به داخل آن، پیرمرد را بیرون کشیدند. بر اثر سقوط پیرمرد به داخل چاه، پاهایش از ناحیه زانو دچار شکستگی شده بود.

مهدی درفکی ادامه داد: روی چاه درپوش چوبی قرار داده شده بود که پیرمرد متوجه موضوع نشده و هنگام عبور از روی درپوش، آن شکسته شده و داخل چاه سقوط کرد. آن‌طور که خودش اعلام کرده بود، در حال عبور از آن منطقه بوده که ناگهان زیرپایش خالی می‌شود. در این مدت هم کسی متوجه درخواست‌های او برای کمک نشده بود.

وی با اشاره به این‌که عملیات نجات پیرمرد ۴۵ دقیقه طول کشید خاطر نشان کرد؛ پیرمرد پس از نجات معجزه‌آسا از داخل چاه تحویل امدادگران اورژانس شد.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
قربونت برم خدا!
آخرین اخبار