مجمع عمومی سالانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد

مجمع عمومی سالانه فدراسیون دوچرخه سواری با ریاست علی‌نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

مجمع عمومی سالانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون دوچرخه سواری با ریاست مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک و شروین اسبقیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع برنامه‌های فدراسیون دوچرخه سواری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در سال ۱۳۹۷ در طول ۱۵۰ روز ۸۸ مسابقه در بخش بانوان و آقایان برگزار شد.۶۷ اردو برای ملی پوشان برگزار شد. از میان این تعداد اردو‌ ۳ اردوی برون مرزی برگزار شد. در ماده کراس کانتری برای اولین بار فراز شکری مدال طلا و فرانک پرتوآذر مدال برنز قهرمانی آسیا را کسب کردند.

یکی از اتفاقات خوب سال ۹۷ خرید مکمل و تجهیرات از کشور‌های هلند، اسلوونی و ژاپن بود. قراد است یک پیست برای رشته bmx با تخصیص ۱۵۰ میلیون تومان ساخته شود.

مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و توسعه افزود: هزینه‌های اردو‌های تیم ملی به عنوان هزینه‌های جاری در نظر گرفته شده است که به آن ایراد وارد است. تایید گزارش خزانه دار مشروط بر ارائه درست گزارش است و انحراف معیار‌ها نباید بیشتر از ۱۰ درصد باشد. خزانه دار فدراسیون سر فصل‌ها را با یک دیگر اشتباه کرده است.

علی‌نژاد عنوان کرد: مشکل اصلی فدراسیون دوچرخه سواری منبع درآمد است و باید منابع غیر دولتی جذب کند. اگر منابع غیر دولتی وارد فدراسیون نشود عملا دوچرخه سواری دچار مشکل می‌شود.

او گفت: فدراسیون باید طبق قانون ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری را در ورزشگاه آزادی احداث کند. با اجرای این شرط مشکلی برای تخصیص بودجه برای ساخت ساختمان جدید وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار