معاون اداری مالی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بودجه فرهنگی دانشگاه باید جز اولویت‌ها باشد

یزدانی گفت: بودجه‌ای که از جانب وزارت علوم به ما تعلق گرفته است فقط صرف هزینه‌های اضطراری می‌شود.

سعید یزدانی معاون اداری مالی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بودجه بخش فرهنگی در تمامی دانشگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما متاسفانه بودجه‌ای که بتوان این بخش را به درستی و در حد شایستگی جوانانمان پیش ببریم وجود ندارد.

او در ادامه گفت: محدودیت‌های مالی ما باعث شده است تا معاون فرهنگی دانشگاه با مشکلات زیادی مواجه شود، اگر بودجه‌های دانشگاه را ۱۰۰ درصد تخصیص دهند ما هم می‌توانیم به درستی بودجه را تقسیم بندی و منابع مالی این بخش را نیز تامین کنیم.

یزدانی بیان کرد: اگر نتوانیم بودجه کافی در اختیار بخش‌های مختلف دانشگاه مانند آموزشی،‌ فرهنگی و پژوهشی قرار دهیم یقیناً با  مشکلاتی مواجه خواهیم شد که در آینده تبعات بیشتری در جامعه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:میراث فرهنگی، روح اقتصاد در کشور است


معاون اداری مالی دانشگاه تهران افزود: توجه به مسائل فرهنگی از جمله مسائلی است که باید جز اولویت‌ها باشد و باید سعی کنیم موانع موجود در این زمینه را برداشته و به دنبال شرایط و امکانات لازم آن باشیم.

او تصریح کرد: با بودجه‌ای که از طرف وزارت علوم به ما تعلق گرفته است صرفاً می‌توانیم هزینه‌های اضطراری همچون حقوق و مزایای کارکنان، غذا و قبوض آب و برق را تامین کنیم، به همین دلیل درخواست ما این است که بیشتر به این قضیه توجه کنند تا دچار تبعات احتمالی آن در آینده نشویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار علمی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار