سیر صعودی قاچاق انسان و مصرف مواد مخدر در لندن

موضوع سیر صعودی اقاچاق انسان و رشد جرایم متعدد در این شهر سبب شده تا این جریان از کنترل خارج شود.

سیر صعودی قاچاق انسان و مصرف مواد مخدر در لندنبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش میزان اجاره کوتاه مدت مسکن در لندن سبب به صدا درآمدن زنگ هشدار مبنی با ارتباط این پدیده با رشد جرایمی مانند قاچاق انسان و مواد مخدر شده است.

به گزارش گاردین، از هر ۵۰ خانه در لندن یک خانه با قرارداد کوتاه مدت به اجاره رفته و همزمان از هر پنجاه نفر ساکن لندن یک نفر بی خانمان است.

به اذعان مقام‌های مربوطه، اجاره کوتاه مدت مسکن در لندن که عمدتا از طریق کارگزاری‌های آنلاین انجام می‌شود، موضوعی است که از کنترل خارج شده و به میزان یک مورد از هر پنجاه مورد رسیده است.

اجاره کوتاه مدت خانه در لندن منجر به افزایش رفتار‌های ضد اجتماعی و جنایت علیه ساکنان منطقه شده و این خانه‌ها به شکل روزافزونی برای برگزاری مهمانی‌های غیرقانونی مرتبط با قاچاق انسان و تجارت مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از سوی دیگر شمار خانواده‌هایی که در لندن به صورت موقت بی خانمان شده‎اند در سال ۲۰۱۸ به بالاترین سطح خود از سال ۲۰۱۰ یعنی ۵۶۲۸۰ مورد رسیده است.

پلیس لندن تایید کرد که از هر ۵۳۰ آپارتمان این شهر، ۱۰۰ مورد به صورت کوتاه مدت اجاره شده که عمدتا برای اقدامات غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سخنگوی یکی از کارگزاری‌های اجاره مسکن به صورت آنلاین می‌گوید: «تقریبا نیمی از خانه‌ها با قرارداد‌های کمتر از ۳۰ شب در سال اجاره می‌شوند.»

باید توجه داشت که شمار زنان قربانی قاچاق جنسی در سال ۲۰۱۸ در قیاس با سال پیش ۱۹ درصد افزایش داشته است؛ بیشتر قربانیان در «لندن»، و سپس در شمال شرق و غرب «میدلندز» گرفتار شده بودند؛ این آمار براساس شمار قربانیان مراجعه کرده به سازمان‌های نظارتی انگلیس اعلام شده است.

زنان قربانی استثمار جنسی از جمله به حاشیه رانده شده‌ترین افراد در انگلیس هستند. این امر در کنار دیگر مشکلات روحی و مالی سبب می‌شود قربانیان مجددا وارد چرخه استثمار جنسی شوند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.