هشدارجدی پلیس راهور ایلام به رانندگان /بدون تجهیزات زمستانی سفرنکنید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:باتوجه به فعالیت سامانه بارشی درسطح استان ایلام و تداوم آن در روز‌های آینده از رانندگان خواهشمندیم بدون داشتن تجهیزات ایمنی سفر نکنند.

هشدارجدی پلیس راهور ایلام به رانندگان /بدون تجهیزات زمستانی سفرنکنید

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: رانندگی درشرایط برفی فعالیتی سخت و پیچیده است که در صورت استفاده از تجهیزات ایمنی می‌توان بر بخشی از این شرایط غلبه کرد .

او ادامه داد: استفاده از زنجیر چرخ در زمان تردد در معابر برفی موجب افزایش ضریب اصطکاک چرخ‌ها با سطح راه شده و در نتیجه امکان سرخوردن وسیله نقلیه در این حالت به حداقل می‌رسد .

کوهزادی اظهار کرد: کارکنان راهور با بهره گیری از تمامی تجهیزات خودورئی در کنار سایر نیرو‌های امدادی در آماده باش ۱۰۰ درصدی بوده و آماده کمک رسانی به رانندگان عزیز در معابر شهری هستند .

رئیس پلیس راهور استان ایلام بیان کرد:  بسیاری از سفر‌های شهری در فصل زمستان غیر ضروری است ، بدین منظور ازشهروندان گرامی خواهشمندیم به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی ، از انجام سفر‌های غیر ضروری در این زمان خودداری کنند .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.