پاسخ وزیر انرژی عربستان به پرسش خبرنگار انگلیسی: تو احمقی! + فیلم

وزیر انرژی عربستان سعودی در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه آی تی وی انگلیس، او را «احمق» خطاب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، «عبدالعزیز بن سلمان» وزیر انرژی عربستان در جریان حضور در نشست اقتصادی داووس، در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه آی تی وی انگلیس در خصوص هک شدن تلفن همراه «جف بیزوس» مؤسس و مدیرعامل شرکت آمازون از سوی محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، این خبرنگار را احمق خطاب کرد.

وی در پاسخ به پرسش «جوئل هیلز» (Joel Hills) خبرنگار شبکه «آی تی وی نیوز» انگلیس در خصوص درستی گزارش روزنامه گاردین در ارتباط با هک شدن تلفن مدیرعامل شرکت آمازون گفت: من وزیر انرژی هستم. این پرسش ارتباطی به من ندارد.

در همین زمان خبرنگار انگلیسی دوباره پرسش خود را اینگونه مطرح کرد: چرا عربستان به هک کردن تلفن همراه جف بیزوس دست زد؟

وزیر انرژی عربستان بار دیگر این طور پاسخ داد: به نظرم شما پرسشی اشتباه را در مکانی اشتباه می‌پرسی. تمام آنچه شما اکنون تلاش داری، پرت کردن حواس هاست.

زمانی که خبرنگار شبکه آی تی وی برای بار سوم تلاش کرد تا پرسش خود را به شیوه‌ای دیگر مطرح کند، وزیر انرژی عربستان گفت: به نظرم این مسخره است.

جوئل هیلز بار دیگر پرسید: آیا این مسأله که مردم از حملات سایبری نگران هستند، مسخره به نظر می‌رسد؟ که ناگهان وزیر انرژی عربستان سخنان او را قطع کرد و گفت: تو آدم احمقی هستی!

وی سپس به وی گفت که تمایلی به پاسخ دادن به پرسش‌های او را ندارد.

پاسخ وزیر انرژی عربستان به پرسش خبرنگار انگلیس: تو احمقی!+ فیلم

سخنان وزیر انرژی عربستان در حالی مطرح می‌شود که کارشناسان سازمان ملل خواهان انجام تحقیقاتی در خصوص دست داشتن ولیعهد سعودی در هک شدن تلفن جف بیزوس شده اند.

در پی گزارش نشریاتی نظیر گاردین و فایننشال تایمز در خصوص دست داشتن محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در هک کردن تلفن همراه جف بیزوس، مدیر عامل آمازون، سفارت عربستان در واشنگتن با صدور بیانیه ای، آن را ادعایی سخیف خواند.

فایننشال تایمز در گزارشی روز چهارشنبه اعلام کرده بود: کارشناسان تحقیقاتی که جف بیزوس (مدیرعامل و موسس کمپانی آمازون) معین کرده، به این درجه از اطمینان بالا رسیده اند که حساب کاربری واتساپی که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی از آن استفاده می‌کند، بطور مستقیم در هک تلفن همراه مؤسس آمازون در سال ۲۰۱۸ نقش داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید آرش
۱۶:۱۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
درود به جسارت و واکنش
کاش وزراهای ما هم کمی از اینا یاد بگیرن در سیاست به دنبال باج دادن نباشن
Iran (Islamic Republic of)
بسه دیگه
۱۴:۰۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
مستقیم که بهش نگفت...
آخرین اخبار