کولیوند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمیسیون شورا‌ها یکشنبه حادثه تشییع پیکر سردار سلیمانی در کرمان را بررسی می‌کند

رئیس کمیسیون شوراها از برگزاری جلسه این کمیسیون به منظور بررسی حادثه مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در کرمان خبر داد.

کولیوندمحمدجواد کولیوند، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمیته بررسی حادثه رخ داده در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی در کرمان، دوشنبه این هفته تشکیل جلسه داده است، گفت: این کارگروه در حاشیه صحن علنی دوباره نشستی برقرار کرد و تصمیم گرفته شد تا آقایان محمودی شاهنشین و اصغر سلیمی از کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور و همچنین آقایان زاهدی و پورابراهیمی به عنوان نمایندگان شهر کرمان کمیته را همراهی کنند.

او ادامه داد: تا به الان با وزیران کشور و اطلاعات مکاتبه شده است که آخرین جمع بندی‌های صورت گرفته در این وزارت خانه را اعلام کنند؛ زیرا هیأت وزیران، وزیر اطلاعات را مأمور بررسی حوادث مذکور انتخاب کرده است.

کولیوند افزود: روز سه شنبه این هفته به وزیران کشور و اطلاعات نامه‌ای ارسال کردیم که تمام جمع بندی هایشان را برای کمیسیون شورا‌های مجلس بفرستند؛ در نتیجه، این کمیسیون بعد از ظهر یکشنبه آینده با حضور افراد مربوط در وزارتخانه‌های کشور، اطلاعات و کمیته ایجاد شده، تشکیل جلسه می‌دهد تا موضوع را بررسی کند.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در پایان تأکید کرد: جلسه روز یکشنبه در دستور کار کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور قرار گرفته و چاپ شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار