هندبال قهرمانی آسیا؛

نوروزی نژاد: همه به برد فکر می‌کنند / امیدوارم سهمیه جهان را بگیرم و دست پر از کویت بازگردیم

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: بازی بسیار حساسی برابر کره جنوبی داریم و امیدوارم برنده آن باشیم و دست پر از کویت بازگردیم.

نوروزی نژاد: همه به برد فکر می‌کنند / امیدوارم سهمیه جهان را بگیرم و دست پر از کویت بازگردیمپوریا نوروزی نژاد ملی پوش هندبال کشورمان در آستانه دیدار بزرگ تیم‌های ملی هندبال ایران و کره جنوبی در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی جهان  در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی حساسی داریم و امیدوارم با برد در این بازی سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان را بگیریم. روز گذشته آخرین آنالیز‌های تیم ملی هندبال کره جنوبی انجام شد و برنامه‌هایی که باید امروز اجرایی شود را مرور کردیم.  

او افزود: هر دوره که می‌گذرد بازیکنان حاضر در تیم با تجربه‌تر می‌شوند و می‌توانند بیشتر به تیم ملی کمک کنند و تفاوت چندانی میان این دوره و دوره‌های گذشته نمی‌بینیم و بیشتر بازیکنان که در دوره‌های قبل بودند حضور دارند و تعدادی هم بازیکن جدید به تیم آمده اند.  

ملی پوش کشورمان کشورمان ادامه داد: ملی  پوشان مسابقات را خیلی محکم و خوب آغاز کردند و از لحاظ روحی سطح بسیار خوبی داریم و همه به برد فکر می‌کنند، این مسئله خودش یک حسن مثبت است و خوشبختانه خودم هم با مشکل مصدومیتی رو به رو نیستم.

پوریا نوروزی نژاد ملی پوش هندبال کشورمان در پایان وگفت: همه با تمام توان جنگیند و این مسئله مهمی است، تا به اینجا از تلاشی که در زمین و بیرون انجام می‌شود راضی هستم و امیدوارم با دست پر از کویت برگردیم و خستگی را از تن جامعه هندبال در کنیم، امیدوارم مردم دعا کنند و مسئولان هم تیم را حمایت کنند.


بیشتر بخوانید:

حبیبی: بازی‌های فشرده، باعث مصدومیت بازیکنان تیم ملی هندبال شد

موسوی: دوست دارم برابر تیم ملی هندبال کره جنوبی بازی کنم

رضایی: استکی در دیدار مقابل تیم ملی هندبال کره جنوبی می‌تواند به ما کمک کند


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.