رضایی: استکی در دیدار مقابل تیم ملی هندبال کره جنوبی می‌تواند به ما کمک کند

کارشناس هندبال کشورمان گفت: اگر بازیکنی مانند سجاد استکی را برابر کره جنوبی در اختیار داشته باشیم می‌توانیم نمایش بهتری داشته باشیم.

ایرج رضایی کارشناس هندبال کشورمان در گفت گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی هندبال ایران در دیدار مقابل قطر گفت: مقابل قطر در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم، اما حقیقت این است که قطری‌ها در ۵ - ۶ سال گذشته سرمایه‌گذاری زیادی در این رشته انجام داده اند. آن‌ها در چند سال گذشته بازیکنان بین المللی خوبی جذب کردند. قطر مدت‌ها است که از سطح آسیا فاصله گرفته و خود را به یک قدرت جهانی تبدیل کرده است.

او افزود: مقابل قطر بچه‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند، اما در نیمه دوم شرایط عوض شد. به هر صورت ما در این  مسابقه ۲ بازیکن از جمله سجاد استکی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

 

بازی برابر کره مهم‌ترین دیدار چند سال گذشته مان است

ایرج رضایی کارشناس هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که اهمیت بازی کره جنوبی برای ما چه میزان است عنوان کرد: دیدار مقابل کره جنوبی شاید یکی از مهمترین رقابت‌های ما باشد. ما در مسابقات انتخابی المپیک توانستیم آن‌ها را شکست دهیم، کره ای‌ها تیم سرعتی و جوان هستند و خیلی مهم است که بتوانیم برابر آن‌ها نمایش خوبی داشته باشیم و در پست‌های مختلف آن‌ها را متوقف کنیم. عملکرد تیم ملی هندبال ما تا به اینجای کار در مقابل تمام تیم‌ها خوب بوده است.

کارشناس هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود در نیمه دوم باز هم محسن باباصفری درون دروازه قرار می‌گرفت گفت: حیدری راد بازیکن بسیار خوبی است و در دیدار‌های گذشته عملکرد خوبی داشته است. او در یکی از تیم‌های خوب خارجی توپ می‌زند و به نظر من سطح بسیار بالایی دارد. به هر صورت دروازه‌بان‌های ما همگی خوب هستند. قطعا اگر تلاش خود را بیشتر کنیم و بازیکنانی مانند سجاد را در اختیار داشته باشیم می‌توانیم مقابل کره بهتر ظاهر شویم. هندبال ما در این مسابقات و تا به اینجای کار نمایش بسیار عالی داشته و نشان داده که می‌تواند نتایج بهتری هم کسب کند.

او در پاسخ به این سوال که در بازی مقابل بحرین و کویت در گوش چپ مشکل داشتیم بیان کرد:  ما در این پست نیروی جایگزین کمی داریم و تنها خود حیدرپور در آنجا فعال است. بازیکنان ما همگی خوب هستند، اما برخی مواقع به استراحت نیاز دارند. شاید بهتر بود ما در این پست بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشیم. در هر صورت نباید فراموش کنیم که ما در دیگر پست‌ها مانند گوش راست، پشت خط زن و بغل زن شرایط بسیار خوبی داریم.  


بیشتر بخوانید:

حیدری راد: ۶۰ دقیقه با کویت و هوادارانش جنگیدیم/ برای پیروزی برابر تیم چند ملیتی قطر انگیزه زیادی داریم

پاکدل: بازیکنان تیم ملی همانند سربازان وطن در زمین بازی حاضر شدند/ رقبای قدرتمندی داریم و نیمه پر لیوان را می‌بینیم

تیم ملی هندبال ایران ۲۴ - قطر ۳۱ / شکست شاگردان حبیبی برابر نایب قهرمان جهان / کار صعود به بازی آخر کشید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار