پاکدل: بازیکنان تیم ملی همانند سربازان وطن در زمین بازی حاضر شدند/ رقبای قدرتمندی داریم و نیمه پر لیوان را می‌بینیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: بازیکنان تیم ملی کشورمان برابر کویت همانند سربازان وطن در زمین بازی حاضر شدند و به پرچم مقدس کشورمان سلام نظامی دادند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان که این روز‌ها همراه با ملی پوشان به کویت رفته است در آستانه چهارمین دیدار تیم ملی هندبال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر قطر گفت: روز گذشته برابر کویت بازی سخت و مشکلی داشتیم، ما برابر تیمی قرار گرفتیم که برای تشویقش بیش از ۶ هزار هوادار به سالن آمده بودند و تعداد زیادی هم پشت درب‌های بسته مانده بودند.


بیشتر بخوانید: سلام نظامی ملی پوشان هندبال به پرچم ایران


رئیس فدراسیون هندبال افزود: تمام مقامات بلند پایه کویتی در سالن حضور داشتند و جو سنگینی بر سالن حکم فرما بود، اتفاق بزرگی که افتاد، این بود که بازیکنان تیم ملی هندبال همانند سربازان وطن در این میدان حاضر شدند و در ابتدای کار هم به پرچم مقدس کشورمان سلام نظامی دادند و ابراز ارادت کردند و نشان دادند که همانند سرباز در زمین حاضرند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی هندبال ایران - قطر / کار سخت هندبالیست‌های ایرانی برای تکمیل موفقیت و صعود زود هنگام


پاکدل با ابراز خوشحالی از پیروزی تیم ملی برابر کویت افزود: برای اولین بار توانستیم کویت را در خاک این کشور شکست دهیم، در گروه سختی قرار داریم و امروز باید با نایب قهرمان جهان یعنی قطر بازی کنیم و در آخرین دیدارمان هم به مصاف کره جنوبی برویم. کره جنوبی به پلی آف انتخابی المپیک رسیده و نایب قهرمان قاره کهن است. با این وجود ما نیمه پر لیوان را می‌بینیم و باید تلاش کنیم تا به امید خدا و با دعای خیر مردم بتوانیم به نتیجه دلخواهمان دست یابیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نصیر
۱۹:۲۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
دمشون گرم ،سلام بر ایران و تمام ایرانیان وطن دوست
آخرین اخبار