ورزش حمیدیه چشم انتظار نگاه ویژه مسئولان

فرماندار حمیدیه گفت: توانایی‌ها و استعداد‌های جوانان و نوجوانان در عرصه ورزش در سطح شهرستان بسیار بالا است و شکوفا شدن آن‌ها نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را می‌طلبد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه شورای ورزش و جوانان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ورزش و نقش آن در جامعه و سلامتی انسان اهمیت ویژه‌ای دارد و هدف از تشکیل این شورا تحول سیاست گذاری و توسعه ورزش در جامعه است.

او با اشاره به اینکه توانایی‌ها و استعداد‌های جوانان و نوجوانان در عرصه ورزش در سطح شهرستان بسیار بالا است، بیان داشت: برای شکوفا شدن این استعدادها، نگاه ویژه و توجه بیش از پیش اداره کل ورزش و جوانان استان، به ورزش این شهرستان بویژه در زمینه توسعه زیر ساخت‌های ورزشی باتوجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود لازم است.

هاشمی با تاکید بر همکاری بیشتر مسئولان به ورزش‌های رزمی که قهرمانان استانی و ملی زیادی را معرفی کرده است، اظهار کرد: مسئولان مربوطه در راستای رشد و تعالی ورزش بین بانوان اهتمام دوچندان داشته باشند.

رئیس شورای ورزش شهرستان حمیدیه ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان در ایام دهه مبارک فجر نسبت به برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی و دیگر برنامه‌ها با همکاری سایر ادارات اقدام لازم را بعمل آورد.

این مقام مسئول با تاکید بر پیگیری جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی و همچنین جذب اعتبار و امکانات ورزشی، افزود: اداره ورزش و جوانان حمیدیه با استفاده از ظرفیت موجود، نسبت به همکاری با مدارس فوتبال و شناسایی استعداد‌های سطح شهرستان اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.