استاندار یزد گفت: ریل گذاری مناسب در بحث توسعه و نوآوری، فناوری، اقتصاد دانش بنیان و حوزه گردشگری انجام شده است.

ریل گذاری مناسب برای توسعه و پیشرفت استان انجام شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد در جلسه شورای اداری استان یزد گفت: امروز تعامل دستگاه های اجرایی در بسیاری از مسائل استان قابل مشاهده و مثال زدنی است.

او افزود: در ماجرا‌های آبان ماه، این هماهنگی به بهترین نحو ممکن مدیریت و کمترین آسیب به مردم و اموال عمومی وارد شد.

طالبی با اشاره به افزایش تبعات مهاجرت اتباع بیگانه به یزد و به کارگیری آن‌ها در مشاغل مختلف که با وجود جرایم، جلوگیری نشده است افزود: برای مقابله با تهدیدات این حوزه از جمله قاچاق اتباع بیگانه خلا قانونی وجود دارد.

استاندار یزد با بیان اینکه این استان در پاییز امسال به پنجمین استان مواجه با بیکاری تبدیل شده است، گفت: گرایش مردم به شغل های خاص،   وجود اتباع خارجی و بیکاری زنان از جمله مهمترین عوامل بیکاری در استان یزد است.

طالبی از رو به جلو بودن زیر ساخت‌های مناسب همراه با تعامل بی نظیر خبرداد و تصریح کرد: ریل گذاری مناسب در بحث توسعه و نوآوری، فناوری، اقتصاد دانش بنیان و حوزه گردشگری انجام شده است.

استاندار یزد در پایان با بیان اینکه یزد نیازمند دمیدن روح تازه است، اظهارداشت: ۵۰ درصد آب شرب یزد از خارج استان تامین می‌شود و  آب چاه های آب کشاورزی کیفیت مطلوبی ندارد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.