نماینده ولی فقیه استان سمنان:

برنامه‌های دهه فجر به صورت انقلابی برگزار شود

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: برنامه‌های دهه فجر به صورت انقلابی برگزار شود، چون مردم ما انقلابی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه استان سمنان در دومین جلسه ستاد دهه فجر استان گفت: سعی کنید سخنران‌ها متعادل باشند و سیاسی و جناحی سخنرانی نکنند بلکه باید انقلابی باشند و جنبه ولایت مداری داشته باشند.

او با بیان اینکه باید تمام اقداماتتان برای انقلاب و رهبری باشد افزود: صداو سیما چشم و گوش مردم است و در این ایام باید به تولید برنامه‌های انقلابی بیشتر از گذشته توجه داشته باشد.

شاهچراغی همچنین در خصوص شهادت سردار سلیمانی گفت: هرچند که شهادت این فرد والا مقام مصیبت بزرگی بود و تلخی زیادی داشت، ولی امیدواریم قدس را نجات دهد و آمریکا جنایتکار را منزوی کند.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان هم در این جلسه گفت: ایام الله دهه فجر متعلق به همه آحاد جامعه است و نباید اجازه بدهیم یک فرد انسجام یک ملت را هدف قرار بدهد.

او افزود: سخنران‌ها باید دغدغه نظام را داشته باشند تا به انسجام ملت کمک کنند.

آشناگر تصریح کرد: در دهه فجر در سطح استان بیش از ۶۰۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار سمنان افزود: همچنین در این ایام اجرای ۱۰۰ طرح با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

حجت الاسلام توکلیان مدیرکل صداو سیمای مرکز سمنان هم گفت: برنامه‌های فرهنگی در صدا و سیما در چند حوزه صدا، سیما، خبر و رسانه مجازی اجرا خواهد شد.

او افزود: در بخش سیما چهار مدل برنامه برای دهه فجر پیش بینی شده است و عموم برنامه‌های زنده رویکرد دهه فجری و انقلابی خواهد داشت.

توکلیان گفت: فیلم‌های سینمایی در ۱۰ شب و سریال‌های مختلف و مستند‌های متنوع از دیگر برنامه‌های مرکز سمنان در این ایام است.

مدیرکل صداو سیمای مرکز سمنان تصریح کرد: در بخش صدا هم ۲۴ برنامه در حوزه‌های مستند، ترکیبی، داستان‌های رادیویی و غیره اجرا خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: شعار امسال انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری جهاد و مقاومت است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.