فیلم‌های انجمن سینمای جوانان سمنان همزمان با دهه فجر اکران می‌شود

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: چهار فیلم برگزیده از فیلمسازان این انجمن در سینما‌های استان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید خجسته فر رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: فیلم‌های کوتاه تولیده شده توسط فیلمسازان انجمن سینمای جوانان استان سمنان به سفارش شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سال جاری تهیه شده است به پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، همزمان با دهه فجر در سینما‌های استان سمنان اکران می‌شود.

او افزود: «اتوبوس آخر» و «بودن یا نبودن» به نویسندگی یگانه الله‌بخش و کارگردانی میثاق کریمی، «مصائب رفیع» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قزوینی نژاد و «دیوار‌ها نمی‌شنیدند» به نویسندگی یگانه الله‌بخش و کارگردانی علیرضا قزوینی نژاد، چهار فیلم کوتاه منتخب برای نمایش به مناسبت دهه فجر در سینما‌های استان سمنان است.

خجسته فر اضافه کرد: تولید این آثار با همکاری بیش از ۲۰ نفر اعضای انجمن سینمای جوانان استان سمنان به صورت مستقیم و غیرمستقیم تهیه شده است، از محمود برون به عنوان تصویربردار و نوریه رحمت‌اللهی به عنوان مدیر تولید از عوامل تولید این فیلم‌ها نام برد.

او ادامه داد: موضوع فیلم‌ها با محوریت آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی با نگاهی خلاقانه ساخته شد و طبق برنامه قرار است همزمان با دهه فجر در سینما‌های استان سمنان اکران شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار