خلیل زاده: اگر بازی نمی‌کردیم محروم و جریمه می‌شدیم /مصاحبه مجیدی را ندیده ام

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال گفت: با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مذاکرات خوبی را انجام دادیم و اگر ما بازی نمی کردیم شامل جریمه سختی می شدیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال پس از بازگشت به ایران درباره مذاکره با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: ما معتقد بودیم که نباید برابر تیم‌ها در کشور ثالث بازی کنیم و تا دیروز ظهر هم اصرار ما روی همین موضوع بود، اما بعد از جلساتی که با دوستان داشتیم به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا سفر کردیم تا ببینیم اگر ما بازی نکنیم چه اتفاقاتی برای ما رقم خواهند زد که با جلسه‌ای که با دبیر کل کنفدراسیون داشتیم متوجه شدیم آن‌ها آماده هستند تا انصراف ما را عملیاتی و محرومیت‌های ما را اعلام کنند.

او ادامه داد: پس از ۲ ساعت مذاکره  ما اعلام کردیم ایران کشور امنی است و آن‌ها گفتند ناظران ما در دوبی هستند و بازی هم به تعویق افتاده و به همین منظور دیدار با الکویت را در امارات انجام دهیم و پذیرفتیم و بازی‌های برگشت گروهی را در تهران انجام دهیم.

خلیل زاده افزود: قبل از اینکه به مالزی برویم اعلام کردیم بازی نمی‌کنیم و آن‌ها هم اعلام کردند بازی‌های مرحله گروهی را هم در ایران برگزار نخواهیم کرد، اما در ادامه پذیرفتند دیدار های برگشت در ایران برگزار شود و تنها بازی با نمایندگان عربستان در کشور ثالث باشد.


بیشتر بخوانید: واکنش بازیکن استقلال به لغو پرواز این تیم + عکس


او‌درباره مصاحبه فرهاد مجیدی و گلایه شدید او از مدیران و وضعیت باشگاه گفت: من مصاحبه مجیدی را ندیده ام و باید از سرپرست جویا شوم، بعد از اینکه با فرهاد مجیدی صحبت کردم پاسخگوی سوالات هستم.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: تیم برای دیدار با الکویت عازم امارات خواهد شد و به امید خدا نتیجه خوبی را در این بازی کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار