امام جمعه خرمشهر؛

ما باید خود را قوی کنیم و به مرحله ای برسیم که در هیچ زمینه ای دشمن نتواند مارا تهدید کند

امام جمعه خرمشهر گفت: ما باید خود را قوی کنیم و به مرحله ای برسیم که در هیچ زمینه ای دشمن نتواند مارا تهدید کند باید اقتدار ملی یمان را به اوج برسانیم، باید مرزهای علمی را درهم بشکنیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمدجواد عادلپور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان  با تسلیت ایام فاطمیه (س) اشاره ای  به خطبه های نماز جمعه هفته گذشته به امامت حضرت آیت الله خامنه کرد و گفت : از محکوم کردن اغتشاشات تا مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدای جبهه های مقاومت شاهد حضور میلیونی مردم بودیم و این حاکی از آن است که اسلام مولد قدرت نرم است .

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری دو روز را به عنوان یوم الله معرفی کردند افزود :  روز بدرقه پیکر شهدا  سردار سلیمانی و ابومهدی المنهدس ، روز در هم شکستن قدرت آمریکا  یوم الله هستند ، که دشمنان در صدد تحت الشعاع قرار دادن این ایام بی بدیل  هستند غافل از اینکه این روز ها در تاریخ و اذهان عمومی مردم ماندگار خواهد شد .

امام جمعه خرمشهرگفت: دست خوش ترور برجسته ترین فرمانده جبهه مقاومت روسیاهی آمریکا بوده است و همچنان در حال تهدید و تحریم دیگر فرماندهان ما چون سردار حاجی زاده و شاهپور هستند . 

 حجت الاسلام عادل پور افزود: همان طور که رهبر بزرگ ما فرمودند به کشورهای اروپایی که همدست آمریکا هستند اعتماد نداریم حال چرا برخی در پی مذاکره هستند کمی تعجب برانگیز می باشد لیکن ما ملتی هستیم که به پشتوانه ولایت، کشورهای حقیر اروپایی را به زانو در میاریم .

 او در بخشی از سخنانش گفت : ما باید خود را قوی کنیم و به مرحله ای برسیم که در هیچ زمینه ای دشمن نتواند مارا تهدید کند باید  اقتدار ملی یمان را به اوج برسانیم، باید مرزهای علمی را درهم بشکنیم ، باید  اقتصادی مطلوب را ترویج کنیم و تمام اینها به اراده ما بستگی دارد ، وظیفه ما انتخاب افراد اصلح در همه سمت ها و پست ها است .

امام جمعه خرمشهر با بیان اهمیت شرکت در انتخابات تصریح کرد : مجلس شورای اسلامی مظهر قدرت و اقتدار مردم است  تمام امور جامعه توسط این مجلس تعیین میشود ، هزینه کردن برای انتخاب افراد صالح سرمایه گذاری است .

عادلپور در خصوص مشکلات متعدد شهرستان گفت : از دادستان محترم  شهرستان در مسائلی  مثل مسکن مهر درخواست تسریع امور را به طور جد داریم.

او همچنین افزود : دستگاه های خدماتی پیش از مطالبات مردم و ورود مسئولین بالادستی پیگیر مشکلات مردم باشند . اگر مشکل اعتبار وجود دارد باید شفاف سازی شود .

 امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه می بایستی  مسئولین به وعده های خودشان عمل کنند خاطرنشان کرد : نظارت لازمه هرکاری است که فرمانداری ، شهرداری ، شورای شهر و... باید آن را مد نظر داشته باشند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.