خلیل زاده: قصد نداشتیم خارج از کشور میزبانی کنیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دنبال برگزاری بازی در خارج از کشور نبودیم، اما AFC این شرایط را به وجود آورده است.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: من ۱۰ دقیقه دیگر برای همراهی استقلال به امارات سفر می‌کنم. درباره برگزاری بازی استقلال در امارات صحبت‌های کامل را انجام داده ام. من ۴ صبح به فرودگاه امام (ره) رسیدم و متوجه شدم تیم موفق به سفر نشده است.

او بیان کرد: بازیکنان استقلال تا ۱۱ ساعت در هتل فرودگاه مستقر بودند و سپس به امارات اعزام شدند. ۲ ساعت قبل هم آخرین تمرین خود را انجام دادند. مجیدی گفت تیم روحیه خوبی دارد و برای نمایش بازی خوب و زیبا آماده است.

خلیل زاده گفت: تیم اکنون آرامش کامل دارد و بازیکنان روحیه خوبی دارند. هواداران ایرانی در امارات به استقلال کمک می‌کنند.

او تصریح کرد: درباره پست بازیکنان استقلال نسبت به یک فرد خاص در زمان مناسب صحبت می‌کنم. من درگیر موضوع دیگری بودم و سایت‌ها را چک نمی‌کردم. پرداختی درستی به بازیکنان داشته ایم و آن‌ها ۴۰ درصد قراردادشان را دریافت کرده اند.

سرپرست استقلال گفت: دنبال برگزاری بازی در خارج از کشور نبودیم، اما آنچه اتفاق افتاده شرایط نا به سامانی است که AFC به وجود آورده است. تمام تلاش خود را برای بازگرداندن نظر ابتدایی AFC به کار گرفتیم. هدف همه افرادی که به مالزی رفته بودند این بود که بازی استقلال و الکویت هم در تهران برگزار شود، اما این اتفاق رخ نداد.

او گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین داد تا بازی‌های دور برگشت در ایران برگزار شود و به همین دلیل ما هم با انجام بازی در امارات موافقت کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
یعنی واقعا مشکل ، بازی استقلال در ایران بود . عجبببببببببببب
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۳:۴۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
اینها دروغ می گویند هیچ قولی نگرفتند که بازیهای برگشت در ایران باشه
آخرین اخبار