رئیس هیات عامل ایمیدرو مطرح کرد؛

سازمان ایمیدرو به دنبال حمایت از ایده‌ها

غریب پور گفت: سازمان ایمیدرو از پایان نامه‌هایی حمایت می‌کند که در راستای نیاز‌های این سازمان باشد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد غریب پور، رئیس هیئت عامل ایمیدرو در نشست صاحبنظران بخش معدن کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: سازمان ایمیدرو به دنبال ارتباط موثر با دانشگاه‌های کشور است.

او  ادامه داد : سازمان ایمیدرو به دنبال حمایت از ایده‌ها است و ما دنبال حل نیاز صنعت توسط دانشگاه‌ها هستیم.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با اشاره به حمایت این سازمان از پایان نامه‌های دانشجویی، تصریح کرد: سازمان ایمیدرو از پایان نامه‌هایی حمایت می‌کند که در راستای نیاز‌های این سازمان باشد.

غریب پور بیان کرد: سازمان ایمیدرو ۱۷۰ عنوان نیاز این سازمان را احصا کرده است که در راستای این نیاز‌ها از پایان نامه‌های دوره دکتری و کارشناسی ارشد حمایت خواهد کرد.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو افزود: به دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کردیم تا برای این سازمان برنامه ریزی آینده نگاری انجام دهد که در این راستا نیز قرار است مطالعه تحقیقی در خصوص جایگاه سازمان ایمیدرو در مقایسه با سازمان‌های بین المللی نیز صورت گیرد.

رشد ۵۰ درصدی پژوهش‌های سازمان ایمیدرو

غریب پور گفت: پژوهش‌های این سازمان در سال ۹۸ رشد ۵۰ درصدی داشته است که تمامی پژوهش‌های صورت گرفته براساس نیاز‌های صنعت بوده است.

در ادامه احمد معتمدی، رئیس دانشگاه تاکید کرد: این دانشگاه یکی از اهداف اصلی خود را ایفای نقش موثر در رفع نیاز‌های صنایع کشور تعیین کرده است.

معتمدی  گفت: این دانشگاه به نحوی فعالیت می‌کند که بتواند ارتباط موثری با صنایع کشور داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: بخش معدن یکی از مهمترین حوزه‌های اقتصادی و صنعتی کشور بشمار می‌رود بنابراین دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد از پتانسیل خود در این حوزه استفاده کند.

معتمدی  تصریح کرد: باتوجه به اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه در حد ایده آل نیست، اما می‌توان این ظرفیت را در کشور گسترش داد.

مالک نادری مدیر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این نشست گفت: باتوجه به شرایط کشور سعی داریم ظرفیت‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر را به سمت نیاز‌هایی کشور سوق دهیم.

او افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر آمادگی دارد تا ظرفیت‌های خود را به سمت نیاز‌های کشور حرکت دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار