آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال برای کسب سیزدهمین افتخار آسیایی/ جوانانی که در کنار با تجربه‌ها ستاره می شوند

تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در جام ملت‌های آسیا از روز چهارشنبه به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است از ۹ بهمن ماه کار خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آغاز کند. به گفته محمد ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی)، ملی پوشان روز دوشنبه هفتم بهمن ماه خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کرده و روز سه شنبه هشتم بهمن در آزمون تست پزشکی شرکت می‌کنند و از روز چهارشنبه به صورت رسمی کار خود را برای حضوری پر قدرت در جام ملت‌های آسیا آغاز می‌کنند.


بیشتر بخوانید: تورنمنت کافا/ پیروزی پرگل شاگردان اردلان برابر میزبان


 قرار است تمرینات تیم ملی فوتسال  در مدت ۵ روز برگزار می شود. به طوری که مرحله اول آن از ۹ تا ۱۳، مرحله دوم از ۱۴ تا ۱۸، مرحله سوم  از ۱۹ تا ۲۳، مرحله چهارم از ۲۴ تا ۲۸ بهمن ماه و مرحله آخر هم از ۲۹ بهمن تا ۳ اسفند ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود و بعد از پایان این اردو ملی پوشان ایران را به مقصد ترکمنستان جهت حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ترک می‌کنند.

اسامی ۲۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی محمد ناظم الشریعه اعلام شد و قرار است بعد از پایان این اردو نام ۱۶ بازیکن به عنوان اصلی‌ترین بازیکنان ایران در جام ملت‌های آسیا معرفی شود. از نکات جالت توجه در لیست ناظم الشریعه حضور برخی چهره‌های جوان (سعید مومنی، علیرضا رفیعی، مرتضی عزتی) در کنار با تجربه‌هایی از جمله محمد رضا سنگ سفیدی، مهدی جاوید، حمید احمدی، حسین طیبی می‌باشد. این بازیکنان جوانی که به تیم ملی دعوت شده اند، همه بازیکنان در لیگ برتر بازی می کنند و این نشان می‌دهد که ناظم الشریعه به خوبی مسابقات لیگ برتر را زیر نظر دارد.

حال باید دید که از بین این بازیکنان کدام یک می‌تواند خود را به مسابقات جام ملت‌های آسیا برساند. از دیگر نکات جالب توجه در این لیست می‌توان به دعوت نشدن فرهاد توکلی دیگر بازیکن با تجربه کشورمان اشاره کرد. توکلی که در آخرین بازی دوستانه تیم ملی در چارچوب مسابقات چهار جانبه مشهد شرکت کرده بود و در آن مسابقات حواشی زیادی را به وجود آورد و همین مسئله باعث شد که ناظم الشریعه قید توکلی را بزند و او را به مسابقات جام ملت‌های آسیا دعوت نکند.


بیشتر بخوانید: اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال اعلام شد


همچنین ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا در دیداری تدارکاتی به مصاف یکی از تیم‌های خوب آفریقایی (مراکش یا مصر) بروند که به احتمال بسیار زیاد این حریف مراکش خواهد بود. با توجه به آن که مسابقات جام ملت‌ها قرار است در بیشتر کشور‌ها برگزار شود و به همین خاطر تیم‌ها درگیر بازی‌های ملی خود هستند و به همین خاطر هماهنگ کردن بازی برای تیم ملی کمی سخت است. با تلاش‌هایی کمیته فوتسال انجام داده گویا توافقاتی با تیم ملی مراکش صورت گرفته و اگر مراکشی‌ها به پاسخ ایران جواب مثبت دهند قرار است این بازی اواخر بهمن ماه در کشورمان برگزار شود تا اینکه ملی پوشان با هماهنگی بالایی راهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شوند.

لازم به ذکر است که مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۷ تا ۱۸ اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان در شهر عشق آباد برگزار می‌شود و ملی پوشان کشورمان در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه است. همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا روز پنجشنبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۹ به مصاف تیم ملی عربستان خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار