سایت جیپ پس از مدت‌ها آخرین پکیج در نظر گرفته خود برای عنوان‌ Rubicon را در دسترس عمومی قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Jeep Wrangler Rubicon Recon بالاخره تایید شد. این خبر پس از قرار گیری این محصول در سایت شرکت جیپ رسمی شد. محصول جدید جیپ حالا به گران‌ترین عنوان Wrangler تبدیل شده است که از ۴۲۸۷۵ دلار برای نسخه‌های دو در و ۴۷۸۷۵ دلار برای عنوان‌های چهار در آغاز می‌شود. این پکیج جدید یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندری را به خود جای داده که جایگزین موتور ۳.۶ لیتری V6 است. همپنین پکیج مذکور شامل سپر آهنی، در جلو و عقب خودرو، و چرخ‌های قدرتمند با ارتفاع ۳۳ اینچ می‌شود. شرکت جیپ یک برچسب با عنوان Recon نیز در کنار گلگیر و روی کاپوت قرار داده است. در داخل خودرو با صندلی‌های پارچه‌ای و کمربند ایمنی قرمز رنگ تزئین شده است که هر دو از جنس نرم و لطیفی برخوردارند. متاسفانه پکیج Recon تنها بر روی خودرو‌های Rubicon قابل اجرا و سفارش است.

جدیدترین پکیج خودرو Wrangler Rubicon در سایت جیپ قرار گرفت.

اقدامات جیپ برای پکیج‌های جدید

شرکت جیپ مدتی بود که به دنبال ساخت و عرضه مدل‌های مختلف برای عنوان Wrangler  2020 بود و حالا پس از مدتی آخرین نسخه این عنوان عرضه شد. خبر خوب درباره این پکیج آن است که خودرو ۲.۰ لیتری توربوشارژ مجهز به سیستم هیبرید کمکی است که فعالیت‌های موتور را در زمان‌های مختلف کنترل می‌کند. همچنین این موتور مجهز به ۲۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۹۵ پوند بر فیت است.

جدیدترین پکیج خودرو Wrangler Rubicon در سایت جیپ قرار گرفت.

از دیگر امکانات جدید این نسخه چراغ‌های LED بر روی سقف و بدنه است که شامل چراغ‌های مه شکن نیز می‌شود. همچنین انداره گلگیر‌ها به ۱۷ اینچ افزایش پیدا کرده است تا بتواند چرخ‌های ۳۳ اینچی را داخل خود جای دهد. هزینه کلی این پکیج از ۲۷۵۵ دلار، مازاد بر قیمت خودرو Rubicon، شروع می‌شود.

جدیدترین پکیج خودرو Wrangler Rubicon در سایت جیپ قرار گرفت.

پکیج‌های دیگری برای این عنوان نیز وجود دارد، برای مثال پکیج Moab Edition که با قیمت ۱۶۹۵ دلار شروع می‌شود. علت کم بودن این هزینه نسبت به پکیج قبلی آن است که در این پکیج خبری از تغییر موتور نیست. از دیگر پکیج‌ها می‌توان به Willys Edition نیز اشاره کرد که در مجموع مبلغ ۳۵۲۳۵ دلار را به خود اختصاص می‌دهد. گفتنی است که این پکیج یک سبک ارتشی را به خودرو اضافه می‌کند.

جدیدترین پکیج خودرو Wrangler Rubicon در سایت جیپ قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: رونمایی شرکت مازراتی از عناوین منحصر به فرد و محدود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار