نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در تمام مدارس کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت:همزمان با ۱۲ بهمن و سالروز ورود تاریخی امام به کشور زنگ گلبانگ انقلاب در تمام مدارس استان نواخته می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز شنبه (۵ بهمن) در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌‎های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت:درایام دهه فجر۱۵۰ گفتمان دینی درمدارس استان برگزارخواهد شد.

او افزود:برگزاری یادواره سردار شهید سلیمانی، یادواره ۴۱۵ دانش‌آموز شهید، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزی در سطح استان، حضور تشکل‌های دانش‌آموزی در مراسم عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان و مسوول کمیته اماکن مقدسه ستاد دهه فجر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن‌های پیروزی انقلاب انجام شده است، گفت: امسال ۱۰ بقعه متبرکه شاخص استان میزبان ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب در سطح استان خواهند بود.

حجت‌الاسلام محمد کاروند افزود: در این ایام در تمام مساجد جامع شهر‌های استان یک محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد، ضمن اینکه چهار محفل قرانی شاخص نیز در چهار بقعه استان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت مقام سردار سلیمانی داریم، گفت: امسال همچنین بیش از چهار هزار بسته سبد کالایی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در بین ایتام و خانواده‌های نیازمند و بی‌سرپرست استان توزیع خواهد شد.

مسوول کارگروه هنری ستاد دهه فجر کردستان نیز یکی از برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب توسط این کمیته را اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر به مدت ۱۰ روز و ۱۰ شب در پردیس سینمایی بهمن سنندج اعلام کرد.

امین مرادی برپایی نمایشگاه کتاب شب شعر سردار مقاومت در بیجار، برگزاری شب خاطره و رونمایی از کتاب فرزند کردستان، برگزاری صبح خاطره در مدارس و برپایی نمایشگاه تجسمی، خوشنویسی و کاریکاتور را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

او با تاکید بر همراهی همراهی دستگاه‌ها و نهاد‌ها و پرهیز از موازی کاری در برنامه‌های دهه فجر گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت جوانان پیام انقلاب را به دنیا صادر کرده و از اشقار مختلف مردم در برنامه‌ها بهره گرفته شود.

مسوول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر نیز برگزاری آزمون سراسری هجدهمین دوره قرآن با حضور ۲ هزار و ۲۲۹ نفر در مرکز استان و همه شهرستان‌ها، ویژه برنامه جشن انقلاب در ۶۰۰ مسجد و موسسه قرآنی و فرهنگی شهری و روستایی، تجهیز ۴۱ کتابخانه مساجد به آخرین تجهیزات و نمایش فیلم عمار در مساجد را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام اعلام کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.