برگزاری آیین رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک دزفول

آیین رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون هنری این اداره کل، سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: نمایش را باید در میان مردم ببریم و بوسیله تئاتر باید بتوانیم به سمت تعالی و کمال حرکت کنیم و تفکر را در جامعه رواج دهیم.

او بر استفاده از داوران بومی در سال‌های آتی جشنواره تاکید کرد و افزود: اجرای برنامه‌ها نباید فقط برای رفع تکلیف باشد.

جوروند بیان داشت: فراخوان این دوره از جشنواره چهارم خردادماه ۱۳۹۸ در همایش نمایشنامه خوانی مقاومت رونمایی و منتشر شد و پس از پایان مهلت ارسال آثار، ۷۵ اثر در دو بخش صحنه‌ای و نمایشنامه نویسی از استان‌های مشخص شده به دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال شد.

۴۵ اثر متقاضی شرکت در بخش صحنه‌ای جشنواره بودند که توسط هیئت انتخاب از ۲۲ تا ۲۵ دی ماه مورد بازبینی قرار گرفتند و از این میان ۹ اثر برای حضور در بخش نهایی جشنواره انتخاب شد.

گفتنی است، دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ با شعار «قصه، بازی و نمایش» در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.