قطع برق ۱۰ روستای ریگان بر اثر طغیان رودخانه‌ها

فرماندار ریگان گفت: طی دو روز متوالی طغیان رودخانه‌ها باعث قطع برق ۱۰ روستای ریگان شده است.

امین باقری فرماندار ریگان امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در اثر بارندگی شدید در مناطق کوهستانی شهرستان وطغیان رودخانه‌ها برق مناطق کوهستانی شهرستان قطع شد.

او بیان داشت: به دلیل طغیان رودخانه‌ها امکان وصل برق در این مناطق وجود ندارد که با فروکش شدن رودخانه‌ها برق این مناطق وصل خواهد شد.

فرماندار ریگان با اشاره به اعزام اکیپ‌های برق رسانی جهت وصل برق این مناطق به مناطق کوهستانی اعزام شده اند افزود: سیلاب شدید مانع وصل برق در این مناطق شده است.

باقری از ریزش سقف منازل اهالی مناطق کوهستانی شهرستان ریگان خبر داد و گفت: این منازل از نوع سنگی وخاکی هستند که به دلیل شدت بارندگی ریزش نموده اند.

او بیان داشت: سیلاب دو روز قبل در شهرستان ریگان یک قربانی گرفت که به دلیل ریزش ساختمان یک واحد مسکونی از نوع خشت وگلی بود.

فرماندار ریگان از بازگشایی راه روستایی دهرضای شهرستان ریگان خبر داد و افزود: راه مناطق رودشور شهرستان امروز نیز بازگشایی خواهد شد.

باقری از اعزام نیرو‌های امدادی جهت امداد رسانی به روستا‌های گرفتار در سیلاب در این شهرستان خبر داد وعنوان کرد : کارشناسان در حال براورد خسارت ریالی در این مناطق هستند.

او بیان داشت: بارندگی شدید دو روز قبل در مناطق کوهستانی شهرستان باعث جاری شدن سیلاب در این شهرستان شد که خساراتی را به زیر ساخت‌های این شهرستان وارد نمود.

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد که دارای ۳۰۲ پارچه آبادی است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قطع برق ، سیل کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار