معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

۹۶ درصد از فرآیند انتخابات مکانیزه است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در ستاد انتخابات گفت: به غیر از برگه رای گیری، ۹۶ درصد فرآیند از انتخابات در استان مکانیزه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه به غیر از برگه رای گیری، ۹۶ درصد فرآیند انتخابات در استان مکانیزه است، گفت:. ۲۰ هزار نیروی انسانی دست اندر کار برگزاری انتخابات است.

حبیبی با بیان اینکه هزار و ۴۰ شعبه اخذ رای برای استان پیش بینی شده است افزود: تجهیزات مورد نیاز فراهم شده و به زودی در اختیار فرمانداری‌ها قرار داده می‌شود.

او اضافه کرد: برای جلوگیری از تخلفات ستاد انتخاباتی همه فعل و‌انفعالات رصد می‌شود و تا کنون مواردی از سوی کمیته حقوقی به مراجع ذیربط گزارش داده شده است.

حبیبی گفت: ۹۰ درصد از واجدین شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند و داشتن کارت ملی هوشمند سرعت کار را بالا خواهد برد.

حبیبی اضافه کرد: برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پر شور مشکل خاصی نداریم و فقط در اجرای آن نیازمند همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین از داوطلبان انتخابات مجلس خواست به مردم خارج از وظایف یک نماینده مجلس وعده ندهند.

وفایی مدیرکل ثبت احوال استان هم در این جلسه با اشاره به ثبت ۹۰۰ هزار کارت ملی هوشمند در استان گفت: قزوین در صدور کارت ملی از ردیف ۱۶ به ردیف ۱۲ رسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.