از دوره گردان ماهی نخرید

رئیس شبکه دامپزشکی نرماشیر گفت:با شروع فصول صید و همچنین نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد عرضه غیرمجاز ماهیان خوراکی در سطح معابر توسط برخی افراد هستیم که خلاف ضوابط بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد حسین زارع رئیس شبکه دامپزشکی نرماشیر در خصوص فروش غیر بهداشتی ماهی گفت: بر خلاف برخورد شبکه دامپزشکی شهرستان با این گونه افراد متاسفانه هنوز افرادی هستند که از هر فرصتی استفاده نموده و بالاخص در ساعات غیر اداری و روز‌های تعطیل اقدام به عرضه غیر بهداشتی ماهی در سطح معابر شهرستان و روستا‌ها می‌نمایند.

او افزود: به تمام شهروندان توصیه می‌کنیم با توجه به لزوم حفظ سلامت و بهداشت فردی و ایجاد بستری مناسب به منظور فرهنگ سازی در جامعه، فرآورده‌های خام دامی خصوصا ماهی که قابلیت فساد پذیری بالایی دارد را از مراکز عرضه و فروشگاه‌های مجاز که تحت نظارت دامپزشکی می‌باشند خریداری و مصرف نمایند.

زارع تصریح کرد: از آنجا که خرید از فروشندگان دوره گرد قابلیت پیگیری نداشته و تحت هیچگونه نظارت بهداشتی نبوده اند مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از طریق شماره تماس ۴۴۲۷۰۷۰۰ به بازرسین دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار