تمهیدات لازم برای تأمین میوه شب عید در اردبیل اندیشیده شده است

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای تأمین میوه شب عید در استان اردبیل اندیشیده شده تا مشکل خاصی در تأمین مرکبات نباشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رامین صادقی، رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امروز در کارگروه تنظیم بازار استان اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای تأمین میوه شب عید در استان اردبیل اندیشیده شده و مردم از این لحاظ نگرانی خاصی نداشته باشند.

او افزود: نظارت‌ها برای کنترل بازار ادامه داشته و با هر گونه سو استفاده و تخطی از قوانین با مشارکت دیگر نهادهای نظارتی و قضائی برخورد خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تأکید بر اینکه بایستی از هم اکنون در خصوص کالاها و محصولاتی که در روزهای پایانی سال دارای تقاضای زیادی برای خرید هستند، برنامه ریزی شود، گفت: با تداوم نظارت‌ها در ایام پایانی سال میوه و مرکبات مناسب و باکیفیت به بازار عرضه خواهد شد.

صادقی ادامه داد: گشت‌های مشترک نظارتی به منظور کنترل بازار، جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از شرایط، نوسانات غیرطبیعی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان در تمامی شهرهای استان اردبیل فعالیت خواهند کرد.

او تصریح کرد: اقشار مختلف مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه احکتار، گران فروشی، کم فروشی و دیگر موارد تخلف موارد را با سامانه ۱۲۴ در میان گذارند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار