نظارت دقیق بر روند توزیع میوه شب عید در سطح استان/افزایش غرفه‌ها در حاشیه شهر اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: نظارت کامل بر روند توزیع میوه در سطح استان اردبیل از سوی نمایندگان دادستانی اردبیل انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در بازدید از غرفه‌های عرضه میوه شب عید در منطقه سلمان آباد افزود: تهمیدات لازم از هفته‌های گذشته با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان اعم از جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، تعاون روستایی و... انجام شده تا توزیع و تهیه میوه شب عید همشهریان به بهترین صورت و با کمترین اختلال انجام بگیرد.

وی بیان کرد: میوه شب عید مورد نیاز به اندازه کافی خریداری و در سردخانه‌ها نگهداری می‌شود که در همین حال پیش از این ۹۰۰ تن پرتقال و بیش از ۷۲۰ تن سیب مورد نیاز مصرف استان برای ایام عید خریداری شده و در برنامه‌های آینده نیز جهت تامین مقدار مورد نیاز پیش بینی لازم برای خرید بیشتر انجام شده است.

دادستان اردبیل اظهارداشت: دستورات لازم برای افزایش غرفه‌های عرضه میوه در برخی از نقاط پرجمعیت استان از جمله سلمان آباد، شهریار و ... صادر شده و اداره کل استاندارد نیز بر اساس اکیپ‌هایی که تدارک دیده اند غرفه‌های توزیع را از نظر استاندارد بررسی می‌کند.

عتباتی همچنین اعلام کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کمیته‌های برنامه ریزی، میوه‌های ذخیره شده در سردخانه‌ها از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در غرفه‌ها و مکان‌هایی که اعلام شده است، با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ح

افزایش غرفه‌های عرضه میوه در اردبیل

برچسب ها: عید نوروز ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.