یدیعوت آحارونوت: اجرای معامله قرن ترامپ ۴ سال زمان می‌برد

بنا به گزارش یک روزنامه صهیونیستی، رئیس‌جمهور آمریکا یک دوره چهار ساله را برای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» اعلام خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، انتظار می‌رود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دوره  اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» خود برای «صلح» میان فلسطین و رژیم صهیونیستی را ۴ سال اعلام کند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با اعلام این خبر گزارش داد در طول این چهار سال به رژیم صهیونیستی اجازه شهرک سازی بیشتر در سرزمین‌های اشغالی در چارچوب پروژه‌های فعلی داده خواهد شد، اما این رژیم نمی‌تواند از مرز‌های فعلی شهرک‌های صهیونیست‌نشین فراتر رود.

در ۲۳ ژانویه رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران اعلام کرد کاخ سفید هفته آینده و پیش از سفر نتانیاهو به واشنگتن از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه رونمایی خواهد کرد. ترامپ همچنین وعده داد که این طرح موثر واقع خواهد شد و افزود: دولت من به طور مختصر با مقامات فلسطین گفتگو کرده اند.

رژیم صهیونیستی همچنان به شهرک سازی در سرزمین‌هایی که از زمان جنگ سال ۱۹۶۷ به سرزمین‌های تحت اشغال خود الحاق کرد، ادامه می‌دهد. نزدیک به ۶۰۰ هزار صهیونیست در حال حاضر در کرانه باختری و قدس شرقی زندگی می‌کنند. شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینیان از سوی سازمان ملل مورد تائید نیست.

رئیس جمهور آمریکا قرار است این هفته طرح به اصطلاح صلح ابداعی خود برای خاورمیانه را رونمایی کند. به همین منظور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز راهی واشنگتن شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار