سفر از پیش اعلام نشده فرمانده سنتکام به سوریه

ژنرال مک کنزی، فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در خاورمیانه در سفری از پیش اعلام نشده، از پایگاه‌های کشورش در سوریه بازدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، ژنرال مک کنزی، فرمانده ستاد مرکزی نیروهای تروریستی ارتش آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) در سفری از پیش اعلام نشده، از ۵ پایگاه کشورش در سوریه بازدید کرد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتد پرس، در جریان بازدید ژنرال مک کنزی از ۵ پایگاه آمریکا در سوریه که از بخش شمال شرقی این کشور تا دره میانی رود فرات امتداد دارد، خطاب به سربازان آمریکایی گفت که آمریکا به مأموریت خود در سوریه همچنان متعهد می‌ماند.

وی همچنین تصریح کرد پس از افزایش تنش‌ها با ایران و نیاز به تمرکز بر مسأله افزایش امنیت، عملیات علیه داعش بار دیگر از سر گرفته شده است.

ژنرال مک کنزی همچنین در دیدار با مظلوم عبدی، فرمانده نیرو‌های دموکراتیک سوریه در یکی از پایگاه‌های آمریکایی در شرق سوریه که صبح شنبه انجام گرفت، گفت: فرمانده کرد‌ها به دنبال تضمین این مسأله است که آمریکا به کمک رسانی به نیرو‌های کرد ادامه می‌دهد.

مک کنزی همچنین گفت آمریکا به مأموریت ضد داعش و نیز حمایت از میادین نفتی ادامه خواهد داد؛ اما مهلت زمانی برای این مسأله مشخص نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
ميخواد مثلاً اداى يكى رو در بياره بگه جاى خاليش رو مثلاً پر كرده، حسرته داداش حسرت
آخرین اخبار