خانزاده: داور بی جهت به من کارت زرد داد/ الهامی نباید اخراج می‌شد

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: متاسفانه داور بازی با پرسپولیس بی دلیل به من کارت داد.

خانزاده: داور بازی بی جهت به من کارت زرد داد / الهامی نباید اخراج می شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا خانزاده بازیکن تیم تراکتور درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: فوتبال خوب و جانداری بازی کردیم. من ندیده بودم تیمی پرسپولیس را این‌قدر در ورزشگاه آزادی اذیت کند. من به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم و از هواداران تراکتور تشکر می‌کنم که به استادیوم آمدند و ما را شگفت‌زده کردند. همه هواداران از تماشای این بازی لذت بردند. منطقی بود که پرسپولیس بعد از زدن گل دفاع کند.

خانزاده درباره درگیری‌هایی که با شجاع خلیل‌زاده پیش آمد خاطرنشان کرد: شجاع دوست خوب من است، اما چنین بازی‌هایی اتفاقات منحصر به فرد خود را دارد. صحنه برخورد من با بیرانوند اینطور بود که او توپ را دو ضرب دریافت کرد و من می‌خواستم ریباند توپ را گل کنم، اما متاسفانه داور بی‌جهت به من کارت داد و از بازی بعدی محروم شدم.

بازیکن تراکتور درباره اخراج ساکت الهامی، سرمربی تراکتور گفت: من نمی‌دانم داور الهامی را برای چه اخراج کرد و نباید چنین اتفاقی می‌افتاد. به نظرم این بازی ۳۰ - ۴۰ کارت زرد و قرمز داشت.بازی بعدی ما برابر ذوب آهن مهم است، اما متاسفانه ۴ - ۵ بازیکن ما در آن بازی حضور ندارند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - تراکتور صفر/ پیروزی مقتدرانه سرخپوشان با یحیی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.