مربی تراکتور:

داور بازی ملاحظه پرسپولیسی‌ها را کرد / هوادران حریف فحش‌های بدی به بازیکنان ما دادند

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: داوری ملاحظه تیم پرسپولیس را کرد وگرنه اوساگونا مهاجم این تیم باید ۳ بار از زمین مسابقه اخراج می‌شد.

داور بازی ملاحظه پرسپولیسی ها را کرد  / فحش های بدی به بازیکنان ما دادندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا پژمان مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری بعد از شکست برابر پرسپولیس اظهار کرد: واقعیت این است که امروز روز خوب ما نبود، چون تیم پرسپولیس قوی‌تر بازی کرد و ما نتوانستیم بازی‌های قبلی خود را ارائه بدهیم و نتیجه را وگذار کردیم.

پژمان درباره داوری این بازی گفت: داور ملاحظه حریف را کرد وگرنه اوساگونا باید ۳ بار از زمین مسابقه اخراج می‌شد، اما داور مربی ما را اخراج کرد. اوساگونا از هر بازیکن ما دریبل می‌خورد بر روی آن بازیکن خطا می‌کرد، اما داور یک کارت زرد هم به او نداد. در نهایت داور در نیمه دوم به اوساگونا کارت زرد داد.

مربی تیم تراکتور درباره جو ورزشگاه آزادی و وضعیت این تیم تبریزی در ادامه بازی‌ها، بیان کرد: جو ورزشگاه را خودتان بهتر دیدید و هواداران حریف فحش‌های خیلی بدی به بازیکنان ما می‌دادند. بازیکن حیثیت خود را داخل زمین می‌گذارد، اما فحش و ناسزا می‌شوند. به نظرم این خیلی بد است و فرقی نمی‌کند این رفتار نامناسب از سوی هوادار ما یا هوادار حریف باشد. همچنین این اتفاق ناخوشایندی است که باشگاه‌ها باید این مسائل را جمع و جور کنند تا شاهد فحاشی در ورزشگاه‌ها نباشیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - تراکتور صفر/ پیروزی مقتدرانه سرخپوشان با یحیی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار