سناتور دموکرات: ترامپ من را تهدید کرد!

آدام شیف، سناتور دموکرات گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مرا تهدید کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آدام شیف، سناتور دموکرات گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مرا تهدید کرده است.

بر این اساس، آدام شیف سناتور دموکرات و مدیر استیضاح ترامپ در گفتگو با شبکه تلویزیونی ان بی سی گفت: من گفتم که نیاز به شجاعت اخلاقی برای ایستادن در برابر این رئیس جمهور است. او یک رئیس جمهور خشمگین و کینه جو است. فکر نمی‌کنم تردیدی در این زمینه وجود داشته باشد. اگر فکر می‌کنید تردیدی در این زمینه وجود دارد به توئیت امروز رئیس جمهور درباره من نگاه کنید که گفت: من باید تاوان بدهم.

مجری شبکه ان بی سی پرسید آیا شما این را تهدید می‌دانید؟ ادام شیف گفت: من فکر می‌کنم که تهدید باشد، اما نگاه کنید. به نظر می‌رسد ایستادن در برابر این رئیس جمهور برای برخی از سناتور‌ها بسیار دشوار باشد. این یک واقعیت است و هیچ جای تردید ندارد. من نمی‌خواهم طوری صحبت کنم که توهینی به سناتور‌ها باشد، اما می‌خواهم بی پرده در این زمینه صحبت کنم. اگر مسئله تهدید نبود، مسئله درخواست از شهود با مشکل مواجه نمی‌شد. اگر ما نمی‌توانیم توافق سناتور‌ها را برای حضور شهود در محاکمه (استیضاح) بدست بیاوریم، این نشان می‌دهد که شجاعت اخلاقی تا چه اندازه با مشکل مواجه است.

وی تصریح کرد: قضات بسیار توانمندی پشت سر من نشسته اند که می‌توانند درباره شهود تصمیم بگیرند. ما به قاضی ارشد دادگاه عالی برای این تصمیم گیری‌ها اعتماد داریم. آخرین نکته این است که تیم رئیس جمهور این بحث را مطرح می‌کنند که ما برای درخواست شهود زمان نداریم. می‌گویند ما دوست داریم این افراد شهادت دهند، اما زمان این کار را نداریم و وقت نامناسب است. این طفره رفتن است.

پیشتر دونالد ترامپ در توئیتی آدام شیف، مسئول گروه استیضاح‌کننده و رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان این کشور، را به باد انتقاد گرفته بود.

او در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «آدام شیف فریبکار و بی‌ثبات سیاستمداری فاسد و احتمالاً مردی بسیار بیمار است. او هنوز به علت آنچه با کشورمان کرده، هزینه‌ای نداده است!

شیف که منتقد سرسخت ترامپ است، پیشتر گفته بود تیم حقوقی رئیس‌جمهور آمریکا در تلاش است تا روند استیضاح او را به انحراف بکشاند و حقیقت را پنهان کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار