معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تمدید مجوز تطویل موج شکن غربی بندر صیادی رمین

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تمدید مجوز ساخت دو شاخه دستک رسوب گیر و تطویل موج شکن غربی بندر صیادی رمین خبر داد.

تمدید مجوز تطویل موج شکن غربی بندر صیادی رمینعباس آذرپیکان معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مجوز این پروژه با موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تمدید شد.

به گفته وی، در این راستا مدارک لازم پس از دریافت از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور در کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی به صورت کارشناسی بررسی و در نهایت با تمدید مجوز این پروژه به مدت یک سال موافقت شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس سازمان بنادر و دریانوردی موظف به جلوگیری از ساخت و ساز یا بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از طریق مراجع قانونی است.

آذرپیکان افزود: به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از احداث سازه‌های غیر اصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری، متقاضیان طرح‌های ساحلی باید قبل از ساخت و ساز نسبت به دریافت مجوز‌های لازم از سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کنند.

گفتنی است: بندر صیادی رمین با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری، آب و هوای گرم و مرطوب و مکان‌های تفریحی در ۱۲ کیلومتری شرق شهرستان چابهار واقع شده و وجود اسکله صیادی در این بندر اشتغال زیادی را برای روستاییان به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار