فراخوان گروه‌های فلسطینی برای برگزاری راهپیمایی خشم

گروه‌های مختلف فلسطینی مردم را به مشارکت در راهپیمایی خشم در روز اعلام معامله قرن در سراسر کرانه باختری فراخواندند.

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای برگزاری راهپیمایی خشمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربی الجدید، گروه‌های ملی و اسلامی در استان رام الله و بیره در کرانه باختری از تمامی فلسطینیان خواستند در روز اعلام طرح آمریکا که به اصطلاح برای حل و فصل مسئله فلسطین (موسوم به معامله قرن) است، در سراسر رام الله در راهپیمایی گسترده‌ای برای بیان خشم خود حضور پیدا کنند و یک صدا بگویند که معامله قرن هرگز اجرایی نخواهد شد و مردم فلسطین می‌توانند همانند توافق‌های سابق این توافق را نیز سرنگون کنند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کردند: مانور رسانه‌ای گسترده‌ای درباره زمان قریب الوقوع اعلام معامله قرن شوم در حال اجرا است در حالی که بخش‌های بسیاری از آن طی سال‌های گذشته اجرایی شده است به ویژه در قالب جنگ روانی مستمری که همپای مقاومت مردم تداوم یافته است. اعلام معامله قرن هرگز در وحدت فلسطین، اهمیت اخراج اشغالگران و محاکمه بین المللی رژیم صهیونیستی تاثیر نمی‌گذارد.

در این بیانیه آمده است: آنچه مطابقت تمام و کمال در مواضع بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا وجود دارد در واقع تعبیر دقیق و آشکار موضع وقیحانه آمریکا، دشمنی از طریق همکاری کامل با دولتی تروریست و دلیلی جدید بر عمق روابط پلید میان این دو است.

گروه‌های مقاومت مردم فلسطین را به ایجاد صفی واحد در محکومیت این معامله و قیام برای حل و فصل ملی مسئله قدس و پایداری در حفظ خون شهدا، جانبازان و اسرای فلسطینی فراخواندند.

همچنین از مردم خواسته شده هرگونه پلاکارد و پوستری که درباره معامله شوم قرن در سراسر فلسطین وجود دارد را حذف کنند تا بیانی از محکومیت مردمی تمامی سیاست‌های دشمنانه آمریکا در قبال مردم فلسطین باشد.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین از مردم خواستند تحریم تولیدات آمریکایی را نیز همانند تحریم تولیدات اشغالگران در دستور کار خود قرار دهند.

مقاومت فلسطین در پایان اعلام کرد آمریکا با این اقدام تنها منافع خود یعنی چپاول ثروت‌های کشور‌های منطقه را در تیررس قرار می‌دهد و تنها واشنگتن مسئول تمامی واکنش‌ها پس از بیان معامله قرن است.

رئیس‌جمهور آمریکا قرار است این هفته طرح به اصطلاح «صلح» ابداعی خود برای خاورمیانه را رونمایی کند. به همین منظور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای رونمایی از این طرح به واشنگتن رفت.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار